вт
  • 16
  • ср
  • 17
  • чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • вс
  • 21
  • пн
  • 22
  • вт
  • 23
  • ср
  • 24
  • чт
  • 25
  • пт
  • 26
  • сб
  • 27
  • вс
  • 28
  • пн
  • 29
  • вт
  • 30
  • ср
  • 1
  • чт
  • 2
  • пт
  • 3
  • сб
  • 4
  • вс
  • 5
  • пн
  • 6
  • вт
  • 7
  • ср
  • 8
  • чт
  • 9
  • пт
  • 10
  • сб
  • 11
  • вс
  • 12
  • пн
  • 13
  • вт
  • 14
  • ср
  • 15
  • чт
  • 16
  • пт
  • 17
  • 7 вражень від Китаю

    Евгений Будерацкий
    журналист, заместитель главного редактора Украинской правды
    16 апреля 2019 15:35
    593

    Зазвичай події, що мають ювілейний статус, перетворюються на гнітюче видовище, однак тисячні перегони Формули-1 в Шанхаї на таке, слава Богу, не обернулися.

    Якби лідери влаштували очікувану боротьбу, могло б бути, звісно, й значно веселіше, але й так нічо)

    1. Mercedes... Наша пісня гарна й нова.

    Навряд хтось взимку очікував, що на перших трьох Гран-прі "срібні стріли" будуть настільки домінантними за результатом. Ще й після Австралії, де Боттас був в ударі, Льюїс повернувся в стабільну форму і відновив статус всередині команди.

    Схоже, в стайні такий стабільний love&peacе, що аж занадто солодко))

    2. Ferrari... Від зміни доданків сума таки може змінюватися. Доведено італійцями.

    Якщо у "мерсів" все стабілізувалося, то от у "червоних", здається, все "найвеселіше" тільки починається. Не знаю, чому Феттель так і не поїхав швидше, коли Леклер його пропустив, але самому Шарлю ця історія вартувала не тільки потенційного місця на подіумі, а й четвертого місця у гонці.

    За три гонки керівництво, як мінімум, двічі "ставило на місце" молодого таланта, що йому явно не подобається. Таке враження, що чуваки знаходяться у нафаршированому порохом емоційному складі (забудьте поки про вибори!), і тільки справа часу, коли хтось затягне туди сірники.

    3. Verstappen. Не виграю, так хоч полякаю.

    Власне, поки у Ferrari ніяк не в`їдуть, що ж робити зі своїми пілотами, Макс тихою мотикою спокійно їх юзає і віддзьобує по шматочку від очкового пирога. І судячи з турнірної таблиці, де він все ще третій, готовий і далі нервувати конкурентів.

    Власне, Макс і в Шанхаї пристрілився разок до Себа. Хоча Феттель цього разу й відповів вищою позицією, але, гадаю, “рубілово” з Ферстапеном не найприємніше, що він запам`ятає з ювілейної гонки.

    4. Räikkönen. Так,кому там час на пенсію?

    Враховуючи, що в групі лідерів особливо не кипіло, обгонами в основному тішила середина пелотону. І тут "попереду планети всієї" ветеранистий фін, якого багато хто встиг списати ще минулого сезону.

    Не знаю, як ці "експерти" зараз почуваються, але за якістю обгонів Ряйкконен нагадує себе в найкращі роки. Наче йому реально треба було скинути з ніг тягар "червоної" відповідальності, щоб понестись.

    В Alfa Romeo повинні молитися, щоб Кімі не втратив мотивацію. Байка, але він дійсно сам вивозить на собі команду, яка реально бореться за четверте місце після лідерів одним його болідом.

    5. Albon.

    Поки у Великобританії ніяк не визначаться з тим, таєць він чи брит, Алекс дедалі більше й більше показує, що в Торо Россо він прийшов не комп`ютери носити, а реально ганятися.

    Красива бійцівська боротьба з вибором нестандартних траекторій, яка дозволила пробитися з останнього ряду в очки говорить сама за себе.

    А якби ще Квят не влаштував чергове шоу на старті, то перспективи Toro Rosso виглядали б більш райдужними навіть за Гаслі, який все ніяк не показує, чому ж саме він другий пілот у головній команді “биків”.

    6. McLaren... Краще швидка смерть, ніж муки без кінця.

    І якщо в стані Toro Rosso після аварії Квята в когось могло частіше забитися серце, то для McLaren це мало б послужити дзвіночком, що і мордуватися не слід. Увесь вікенд помаранчеві хіба що страждали, тому Квят в певному сенсі їм послугу зробив))

    7. Renault. Чим далі в ліс, тим більше питань про батарейки.

    Не знаю, як кому, але, здається, що головним розчаруванням старту сезону стали якраз французи. Враховуючи, що від Williams особливо жодного прогресу і не чекали, то от від жовто-чорних все ж таки сподівалися на дещо інше, аніж боротьба з Alfa Romeo за 4-е місце в кубку конструкторів.

    Маючи в команді таких класних гонщиків, як Ріккардо і Халк, вялувато змагатися по суті з одним Кімі такому серйозному виробникові якось не комільфо.

    Сходження через проблеми з двигунами вже стають якоюсь звичкою. Причому, не тільки своїх болідів, а й клієнтських.

    А уявіть, якби перегони тривали не півтори-дві години, а, скажімо, як королева валокласик "Париж-Рубе" по 6-7, то чи взагалі хоча б одна до фінішу доїхала?

    Цього року французи в надійності поки що хіба "технічками" на велотурах і можуть похизуватись. Ось там якраз на них і дивитися прямо зараз приємніше))