ср
  • 20
  • чт
  • 21
  • пт
  • 22
  • сб
  • 23
  • вс
  • 24
  • пн
  • 25
  • вт
  • 26
  • ср
  • 27
  • чт
  • 28
  • пт
  • 29
  • сб
  • 30
  • вс
  • 31
  • пн
  • 1
  • вт
  • 2
  • ср
  • 3
  • чт
  • 4
  • пт
  • 5
  • сб
  • 6
  • вс
  • 7
  • пн
  • 8
  • вт
  • 9
  • ср
  • 10
  • чт
  • 11
  • пт
  • 12
  • сб
  • 13
  • вс
  • 14
  • пн
  • 15
  • вт
  • 16
  • ср
  • 17
  • чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • Бізнес-івент компанії: емпатія, очікування і реалії

    Марина Руденко
    директор департамента маркетинга компании AFA
    25 марта 2019 15:01
    1131
    Партнер проекта: Advance Finance Alliance — AFA

    28 лютого, в останній зимовий день, в офісі альянсу Advance Finance Alliance (AFA) знову зустрілися власники компаній, для яких спілкування у межах івентів AFA_business_club вже стало гарною традицією. Тема обговорення — як завжди, актуальна і важлива для всіх напрямів і сфер виробництва та послуг. Для мене ця чергова зустріч з нашими клієнтами, партнерами і колегами стала відправною точкою роздумів щодо ролі емпатії та бізнес-івентів у нашій сфері діяльності.

    Почнемо з того, що таке емпатія і чого більше вона приносить у бізнес — плюсів чи мінусів? Ми нерідко і не замислюємося щодо цього. Просто з однією людиною нам легко спілкуватися, ми ведемо себе невимушено, відкрито, а з іншою — наче скуті і мріємо якнайшвидше закінчити бесіду. Ми гадаємо, що це чисто інтуїтивне відчуття і нас приваблює співрозмовник, який уважно слухає, розуміє, поважає нашу думку. Тоді з`являється начебто диво: ви — на одній хвилі. Отже, виявляти емпатію означає сприймати внутрішній світ іншого, але без втрати зв`язку із собою, своїми відчуттями, своїми планами. Це спроба поглянути на речі очима візаві, добре зрозуміти проблеми, які його хвилюють, відповісти на ті запитання, які він ставить перед собою.

    Ось тоді емпатія і стає найціннішим інструментом пізнання людської індивідуальності, а не просто здатністю демонструвати співучасть і співпереживання. Як казав впливовий американський психолог, один із засновників клієнтоорієнтованої психології Карл Роджерс, «бути в стані емпатії означає сприймати внутрішній світ іншого точно, зі збереженням емоційних і смислових відтінків. Неначе стаєш цим іншим, але без втрати відчуття «начебто».

    Навіщо ж нам необхідна емпатія, запитаєте ви? Можливо, тому що вона сприяє ефективній комунікації між компанією і клієнтами, партнерами, допомагає розібратися в складних ситуаціях, спрогнозувати вибір і дії людей, створює відчуття психологічного комфорту. Адже чітке розуміння цільової аудиторії, з якою ти працюєш — ключовий драйвер будь-якого бізнесу. Звичайно, всі ми знаємо, що для складання портрета потенційного клієнта існує ряд маркетингових інструментів. Створення профілю споживача допомагає дізнатися його потреби, окреслити конкретні риси характеру, позначити життєві пріоритети. Точно складений портрет дозволяє зрозуміти, як краще спілкуватися з потенційними та існуючими клієнтами. Використовуючи ці дані, ми можемо грамотно скласти комерційну пропозицію і чітко зорієнтувати її. До того ж, це ще й неабияка економія коштів на просуванні послуг, бо грамотно вибудована маркетингова концепція дає змогу максимально зосередитися на цільовій аудиторії, без зайвих витрат.

    Наша компанія AFA, основа діяльності якої полягає у створенні довірчих відносин між двома категоріями наших клієнтів — тими, кому потрібні гроші для бізнесу, і тими, хто бажає інвестувати їх гарантовано безпечно — на практиці усвідомлює значущість емпатії у взаємодії не тільки між клієнтами, а й компанією і ними, між членами нашої команди. І ми безумовно знаємо про роль бізнес-івентів як заходів формування у всіх зацікавлених сторін цієї самої емпатії, яка згодом допомагає і рішення вигідне для всіх прийняти, і набути гарних ділових зв’язків, і досвідом поділитися. А ще — гарно організований бізнес-івент зміцнює репутацію, формує толерантність мас-медіа, дозволяє сформувати пул компетентних спікерів, чия думка важлива і для наших клієнтів, і для нас. До того ж ми маємо змогу у неформальному спілкуванні презентувати наші нові пропозиції, набутки, почути зворотній зв’язок щодо успішності або неуспішності тих чи інших проектів. Бізнес-івенти допомагають задовольнити потреби і бажання наших клієнтів невимушено поспілкуватися з відомими людьми зі сфери бізнесу, і не тільки. Так, цікавою і неординарною виявилася зустріч наших клієнтів і спіробітників з відомою українською поетесою, сценаристкою Катериною Бабкіною, чиї твори перекладено багатьма європейськими мовами, друкуються і за океаном, а п’єси ставилися у Києві, Відні та Женеві.

    У згаданий вже останній зимовий день до спілкування з власниками компаній на тему якісного податкового консалтингу та фінансового обліку долучилася Катерина Янишена, незалежний фінансовий директор для малого та середнього бізнесу. Формат живого діалогу і практичних прикладів дав змогу надати відповідь як на досить широкі, так і вузькоспеціалізовані запитання. Серед учасників івенту на тему “ТОП-5 запитань від власників малого і сееднього бізнесу” були компанії EKONOMBUD, European collegium Private school, Freedom finance Ukraine, Vlasna Moda, «Добрознак», Luxury Estate, Outriders, International Cоnsalting Group NIAR та ін.

    А наприкінці березня ми запрошуємо всіх, у кого є класна команда і з якою ви бачите розвиток свого бізнесу у майбутньому, на зустріч з кар’єрним консультантом, соціологом Уляною Ходорівською. Майже за сім років роботи вона зібрала цілу колекцію “сліпих плям” у комунікації між спеціалістами та вищим менеджментом, які часто призводять до розриву продуктивної співпраці, втрати хорошої роботи або ж цінного співробітника. Їх можна уникнути, якщо знати, де вони “заховались”. Як допомогти своїм кращим працівникам, як зрозуміти їхні труднощі, не витрачаючи на це багато часу та зусиль? Про що вони бояться говорити з керівництвом і чому — про це йтиметься на бізнес-івенті, який відбудеться 28 березня в офісі нашої компанії.

    Насамкінець декілька простих, але досить корисних правил організації бізнес-івентів:

    1. Вибір тематики заходу повинен бути аргументований новизною, актуальністю та своєчасністю. Влучіть “в яблучко” у висвітленні резонансного приводу або нового нормативного акту, який може хвилювати ваших клієнтів.

    2. Формуючи список гостей, намагайтеся уникнути різниці в посадовому рівні присутніх гостей, аби їм було комфортніше спілкуватися у вузькому колі. Вибираючи компанії, приділяйте увагу їх професійним інтересам та хоббі, щоб познайомити присутніх між собою.

    3. Використовуйте зворотний зв`язок з учасниками, щоб дізнатися їхню думку про івент. Конструктивна критика і поради допоможуть вам у формуванні бізнесової пропозиції і у кращій підготовці наступного заходу.

    4. Створюйте свій унікальний стиль і будьте оригінальні. Придумайте неординарний формат, запросіть особливого гостя, лідера думки за тієї чи іншою темою.

    5. При спілкуванні у неформальній обстановці надавайте безкоштовні поради і консультації. Тим самим ви стимулюватимете потенційного клієнта звернутися до вас додатково. Робіть клієнту зустрічні пропозиції про співпрацю, але не будьте надто нав`язливі, дійте виключно в рамках етики ділових відносин.

    Чи зможуть ці поради гарантувати лояльність учасника заходу? Сподіваємось. У будь-якому разі це сприятиме підвищенню ефективності власних бізнес-івентів для компанії.