Лайфхаки мого життя: що допомогло мені вивчити англійську мову
Тим, хто запланував вивчити/покращити іноземну мову, може, знадобиться цей досвід?
Я також декілька років писала, але нічого не робила, а тут дозріло і ось яким чином вийшло. Бажаний рівень advanced було досягнуто! Рефлексую, що допомогло це зробити.
Найперше і найголовніше – відповісти собі на запитання: навіщо?
Для мене мотиватором виявилося бажання читати спеціалізовану літературу англійською та професійно розвиватися на міжнародних програмах.
1. Почала з курсів в Україні, і цього моя душа не витримала.
На уроках «speaking» розмовляв тільки викладач, отже для нас це був курс «слухання». Я активно давала зворотний зв`язок та ставила запитання, але марно. Решта уроків проводилися у старому шкільному форматі… Контент онлайн курсу застарів, хоча сам курс побудовано дуже гарно.
2. Після першого розчарування я знайшла ідеальний для себе міжнародний онлайн курс
Пошукайте! Я за 100 доларів на рік отримала системний якісний курс, який займає 20-30 хвилин на день плюс безліміт на індивідуальні уроки. Особливо вражало, коли цей штучний інтелект працював з моєю вимовою і говорив по п`ять разів: «Тамаро, повтори цю фразу ще раз, ти можеш краще»…
3. Мої сини підключили мене до Netflix, проплатили його і наказали дивитися фільми тільки в оригіналі.
Довелося слухатися – через місяць дискомфорт зник. До речі, усвідомила, що в лексиконі з’явилося багато нецензурної лексики – ці слова емоційно заряджені і гарно запам’ятовуються.
4. Відвідувала фахові конференції та навчання не на сході, а на заході – також англійською.
По-перше, деякі іноземці вперше бачили живого українця (українку), і я активно презентувала країну – плюс мені в карму. По-друге, це дійсно розширює професійні обрії.
5. І нарешті – тиждень у Кембриджі і три тижні в Лондоні.
Підсумок і подарунок – звісно найбільший внесок у розмовну мову. Вчергове (раніше вивчала в Римі італійську) була вражена тим, наскільки сучасним є формат навчання при інтенсиві 6 годин на день: нуль втоми, високий рівень динаміки в групі. Все це досягається тим, що, по-перше, всі викладачі володіють навичками фасилітації, зокрема учасники постійно працюють у парах, трійках, групах, тож, кожен учасник перебуває постійно в активному процесі. По-друге, аудиторії гарно технічно оснащені, мультимедійні дошки та гаджети дозволяли зрежисувати цікаві ігри та квести. Досі соромно, що програла квест по Австралії ..)