ср
  • 10
  • чт
  • 11
  • пт
  • 12
  • сб
  • 13
  • вс
  • 14
  • пн
  • 15
  • вт
  • 16
  • ср
  • 17
  • чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • вс
  • 21
  • пн
  • 22
  • вт
  • 23
  • ср
  • 24
  • чт
  • 25
  • пт
  • 26
  • сб
  • 27
  • вс
  • 28
  • пн
  • 29
  • вт
  • 30
  • ср
  • 1
  • чт
  • 2
  • пт
  • 3
  • сб
  • 4
  • вс
  • 5
  • пн
  • 6
  • вт
  • 7
  • ср
  • 8
  • чт
  • 9
  • пт
  • 10
  • сб
  • 11
  • АХА Страхування: 92% позитивних відгуків підтверджено

    АХА Страхування: 92% позитивних відгуків підтверджено
    koufax73/iStock by Getty Images
    01 февраля 2019 12:30
    552

    СК «АХА Страхування» отримала 92% позитивних відгуків стосовно своєї діяльностіщо підтверджують дані найпрозорішого в Україні сервісу зворотного зв`язку. Про це йдеться у прес-релізі компанії.

    Тransparent Customer Feedback, або TCF – це прозорий сервіс зворотного зв’язку на страховому ринку України, яким користуються клієнти «АХА Страхування» по КАСКО та автоцивілці. Цей сервіс дає змогу миттєво після врегулювання оцінити якість послуг компанії за 5-зірковою шкалою. Всі відгуки в режимі реального часу з`являються на сайті компанії.

    Протягом останного року за допомогою TCF отримано 1863 відгуки, серед яких левова частка (92,06%) мають позитивний зміст. Це надало підстави незалежній компанії eKomi The Feedback Company нагородити страховиків срібним знаком якості. Саме ця компанія, європейський лідер у галузі роботи зі зворотним зв`язком, відстежує процес збору та перевірку відгуків “АХА Страхування”.

    СК «AXA Страхування», яка єдина має таку об’єктивну і незалежну систему відгуків, постійно відстежує якість обслуговування в мережі для підвищення рівня задоволеності клієнтів не тільки при врегулюванні, а й при укладенні договору.