АХА Страхування: 92% позитивних відгуків підтверджено
СК «АХА Страхування» отримала 92% позитивних відгуків стосовно своєї діяльності, що підтверджують дані найпрозорішого в Україні сервісу зворотного зв`язку. Про це йдеться у прес-релізі компанії.
Тransparent Customer Feedback, або TCF – це прозорий сервіс зворотного зв’язку на страховому ринку України, яким користуються клієнти «АХА Страхування» по КАСКО та автоцивілці. Цей сервіс дає змогу миттєво після врегулювання оцінити якість послуг компанії за 5-зірковою шкалою. Всі відгуки в режимі реального часу з`являються на сайті компанії.
Протягом останного року за допомогою TCF отримано 1863 відгуки, серед яких левова частка (92,06%) мають позитивний зміст. Це надало підстави незалежній компанії eKomi The Feedback Company нагородити страховиків срібним знаком якості. Саме ця компанія, європейський лідер у галузі роботи зі зворотним зв`язком, відстежує процес збору та перевірку відгуків “АХА Страхування”.
СК «AXA Страхування», яка єдина має таку об’єктивну і незалежну систему відгуків, постійно відстежує якість обслуговування в мережі для підвищення рівня задоволеності клієнтів не тільки при врегулюванні, а й при укладенні договору.