чт
  • 11
  • пт
  • 12
  • сб
  • 13
  • вс
  • 14
  • пн
  • 15
  • вт
  • 16
  • ср
  • 17
  • чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • вс
  • 21
  • пн
  • 22
  • вт
  • 23
  • ср
  • 24
  • чт
  • 25
  • пт
  • 26
  • сб
  • 27
  • вс
  • 28
  • пн
  • 29
  • вт
  • 30
  • ср
  • 1
  • чт
  • 2
  • пт
  • 3
  • сб
  • 4
  • вс
  • 5
  • пн
  • 6
  • вт
  • 7
  • ср
  • 8
  • чт
  • 9
  • пт
  • 10
  • сб
  • 11
  • вс
  • 12
  • AXA Group впровадила у Китаї мобільну програму для туристів

    AXA Group впровадила у Китаї мобільну програму для туристів
    Prykhodov/iStock by Getty Images
    06 февраля 2019 16:28
    692
    Найпопулярніший у Китаї мобільний додаток WeChat, розроблений компанією Tencent, інтегровано зі страховою програмою AXA для туристів і мандрівників, пише УкрСтрахование.

    Програма AXA Go є інноваційною формою туристичного страхування для клієнтів з Китаю. Вона дозволяє в один клік управляти страховим планом до, після або під час поїздки. Користувач отримує доступ не тільки до даних та управління широким спектром послуг електронної комерції, включаючи платіжний термінал, а й до інформації про країну призначення. Застраховані клієнти через AXA Go можуть дізнатися про погоду, соціальний клімат, санітарні умови країни призначення, а також скористатися аварійною кнопкою для виклику екстрених служб, подачі претензії або заяви про зникнення багажу.

    За словами страховика, AXA Go довела свою цінність на етапі розробки і в період 8-місячного тестування. «Зараз ми запускаємо цю багатообіцяючу програму для всіх користувачів WeChat в Китаї. Це понад мільярда людей!» - йдеться у прес-релізі AXA.