Битва брендів: управління капіталом набуває нового вигляду
З підвищенням конкурентоспроможності індустрії управління активами бренд став, як ніколи, важливим у конкуруванні за залучення й утримання клієнтів, розповідає для Professional Wealth Management Алекс Джонсон, старший менеджер аналітичного центру з управління активами Scorpio Partnership.
З одного боку, сектор багатства стає конкурентоспроможним, і це відбувається не обов`язково через приплив нових учасників, а й за рахунок більш помітних і заможних учасників. Потенційних клієнтів на даний час приваблює цільова реклама. Дослідження Джонсона доводить, що це - ефективна стратегія. Оскільки фірмам дедалі частіше доводиться виділятися на фоні конкурентів, багато з них стали серйозніше ставитися до змін бренду. Яскравим прикладом є широко розрекламований запуск нової кампанії UBS з просування бренду з фотографом Енні Лейбовіцем минулого року.
З іншого боку, активи під управлінням 25 провідних приватних банків зменшуються в обсязі, незважаючи на значне збільшення нових чистих активів, що свідчить про їх залежність від залучення нових клієнтів. Задля цього банки виділяють значний бюджет на зміцнення бренду. Дослідження, в якому оцінювалися бренди, опубліковане дочірнім виданням PWM The Banker ще на початку цього року, показує, що, незважаючи на зниження деяких загальних цінностей бренду, фінансова базова вартість 10 найкращих компаній з управління великим капіталом збільшилася більше ніж удвічі з 2015 року. Також очікується, що така сама тенденція збережеться й протягом наступних 18 місяців.