ср
  • 17
  • чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • вс
  • 21
  • пн
  • 22
  • вт
  • 23
  • ср
  • 24
  • чт
  • 25
  • пт
  • 26
  • сб
  • 27
  • вс
  • 28
  • пн
  • 29
  • вт
  • 30
  • ср
  • 1
  • чт
  • 2
  • пт
  • 3
  • сб
  • 4
  • вс
  • 5
  • пн
  • 6
  • вт
  • 7
  • ср
  • 8
  • чт
  • 9
  • пт
  • 10
  • сб
  • 11
  • вс
  • 12
  • пн
  • 13
  • вт
  • 14
  • ср
  • 15
  • чт
  • 16
  • пт
  • 17
  • сб
  • 18
  • Битва брендів: управління капіталом набуває нового вигляду

    Битва брендів: управління капіталом набуває нового вигляду
    Metamorworks/iStockbyGettyImages
    19 декабря 2018 09:24
    528

    З підвищенням конкурентоспроможності індустрії управління активами бренд став, як ніколи, важливим у конкуруванні за залучення й утримання клієнтів, розповідає для Professional Wealth Management Алекс Джонсон, старший менеджер аналітичного центру з управління активами Scorpio Partnership.

    З одного боку, сектор багатства стає конкурентоспроможним, і це відбувається не обов`язково через приплив нових учасників, а й за рахунок більш помітних і заможних учасників. Потенційних клієнтів на даний час приваблює цільова реклама. Дослідження Джонсона доводить, що це - ефективна стратегія. Оскільки фірмам дедалі частіше доводиться виділятися на фоні конкурентів, багато з них стали серйозніше ставитися до змін бренду. Яскравим прикладом є широко розрекламований запуск нової кампанії UBS з просування бренду з фотографом Енні Лейбовіцем минулого року.

    З іншого боку, активи під управлінням 25 провідних приватних банків зменшуються в обсязі, незважаючи на значне збільшення нових чистих активів, що свідчить про їх залежність від залучення нових клієнтів. Задля цього банки виділяють значний бюджет на зміцнення бренду. Дослідження, в якому оцінювалися бренди, опубліковане дочірнім виданням PWM The Banker ще на початку цього року, показує, що, незважаючи на зниження деяких загальних цінностей бренду, фінансова базова вартість 10 найкращих компаній з управління великим капіталом збільшилася більше ніж удвічі з 2015 року. Також очікується, що така сама тенденція збережеться й протягом наступних 18 місяців.