чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • вс
  • 21
  • пн
  • 22
  • вт
  • 23
  • ср
  • 24
  • чт
  • 25
  • пт
  • 26
  • сб
  • 27
  • вс
  • 28
  • пн
  • 29
  • вт
  • 30
  • ср
  • 1
  • чт
  • 2
  • пт
  • 3
  • сб
  • 4
  • вс
  • 5
  • пн
  • 6
  • вт
  • 7
  • ср
  • 8
  • чт
  • 9
  • пт
  • 10
  • сб
  • 11
  • вс
  • 12
  • пн
  • 13
  • вт
  • 14
  • ср
  • 15
  • чт
  • 16
  • пт
  • 17
  • сб
  • 18
  • вс
  • 19
  • Бот-помічник & Decrypt-кіберзахист

    Бот-помічник & Decrypt-кіберзахист
    09 сентября 2019 09:26
    1017

    Новини у галузі страхування за тиждень — стисло про головне.


    Зростання ринку

    Український ринок страхування протягом останніх трьох років демонструє реальний приріст. Ринок зростає як у гривневому, так і в доларовому еквівалентах. За прогнозами голови правління АRX-Україна Андрія Перетяжка, підсумки 2019 року можуть вивести класичний ринок страхування може на рівень 2013-го. Тобто за 2019 рік ринок зросте мінімум на 15–20%. Такий результат став можливим за рахунок того, що страхові компанії постійно шукають нові ринки. Як приклад, ринок, який виник нещодавно — страхування портативної електроніки (смартфонів, планшетів, ноутбуків) або страхування від затримки і скасування авіарейсу. Він також розповів про інші тренди у страхуванні та відзначив великий інтерес страхувальників до електронного договору.

    Tesla-страхування

    Компанія Tesla запустила нову страхову послугу Tesla Insurance для покриття широкого спектру ризиків і врегулювання претензій щодо своїх електрокарів, йдеться у блозі на офіційному сайті компанії. Наразі продукт апробовують для клієнтів Каліфорнії. Надалі Tesla планує вийти на весь ринок США та розглядає можливість впровадження такого страхування в інших країнах, де є попит на їх продукцію. Поліс пропонується власникам Tesla за ставками на 20% нижчими від ринкових, а в деяких випадках — і на 30%. Більш низька ціна обумовлена ​​тим, що компанія досконально знає свої автомобілі.

    У компанії стверджують, що щомісячний платіж не містить прихованих зборів, і клієнти можуть скасувати або змінити свій страховий поліс в будь-який час. Згідно з даними Інституту страхування безпеки на дорогах США, витрати на страхування автомобіля Tesla вже вищі, ніж витрати на неелектричні авто.

    Decrypt-кіберзахист

    Швейцарський перестрахувальник Swiss Re та перестраховий брокер Capsicum Re анонасували запуск спільного проекту Decrypt, який має поліпшити нішу кібернетичного страхування, повідомляє офіційний сайт Swiss Re. За задумом розробників, Decrypt дозволить компаніям проводити ідентифікацію та оцінку безлічі кібернетичних ризиків і запропонує кращі на ринку експертні знання у галузі оцінки кіберризиків.

    «Decrypt — це перше цілісне кіберрішення, яке допомагає страховикам виявляти та управляти своїми кіберризиками, а також відповідати зростаючим нормативним і внутрішнім вимогам», — прокоментувала появу продукту Майя Бундт, глава підрозділу Cyber & Digital Solutions у Swiss Re. Decrypt оцінює кібернетичні ризики за допомогою аналізу можливих сценаріїв розвитку ситуації. Ця методика дає змогу створювати індивідуальні рішення дла кожного клієнта. Технологію Decrypt презентували вчора, 8 вересня, у Монте-Карло на щорічній конференції перестраховиків.

    Кліматичні ризики зростають

    Міжнародні рейтингові агентства прогнозують зростання ставок перестрахування внаслідок підвищення кліматичних ризиків. Зокрема, агентство Standard & Poor`s прогнозує зростання ставок на 5% у зв`язку з великими збитками через ризики природних катастроф, таких як ураган «Доріан» у Флориді, збитки від якого оцінюють у $25-30 млрд.

    Водночас аналітики Fitch стриманіші в оцінках і кажуть, що серія природних катастроф змусить перестраховиків підвищити ставки всього на 1-2%. Наразі представники Swiss Re, Munich Re та Lloyd`s допомагають страховикам розділити ризики стихійних лих в обмін на частину премії. Повідомляється також, що глобальні страхові та перестрахувальні компанії висловлюють занепокоєння у зв`язку з посиленням ризиків катастроф через зміни клімату.

    Цифровий туризм

    Ірландський цифровий страховик Blink та Канадська страхова та інвестиційна компанія Manulife підписали угоду про партнерство у галузі туристичного страхування. Партнерство дозволить клієнтам обох компаній отримувати інноваційні продукти туристичного страхування. Наприклад, застраховані туристи зможуть отримати безкоштовний доступ у зал очікування аеропорту, бронювати номери у готелях і миттєво отримувати компенсацію за рейс, який затримується більше ніж на три години. «Технологія, розроблена Blink, дійсно інноваційна і не схожа на те, що ми бачили на ринку на сьогодні», — прокоментували партнерство у Manulife. Усі цифрові послуги клієнти обох компаній отримуватимуть через смартфон у режимі реального часу.

    Бот-помічник

    Ізраїльський стартап Supportomate розробив платформу LEAP PROTO (LEAP) Acclerator InsurTech, який апробують для підтримки чат-ботів Мічиганського медично-страхового бюро. LEAP — чат-бот на базі штучного інтелекту, який підтримує бесіду, здатен завершити будь-яку страхову трансакцію, включаючи продажі, оплату рахунків, обробку претензій, андеррайтинг, облікові дані та багато іншого. Він має підтримати страхових агентів, підвищити якість обслуговування клієнтів, знизити витрати і зміцнити загальну цінність мережі страхових послуг.

    «Ми вносимо передові технології з усього світу безпосередньо до порогів наших місцевих страхових корпорацій», — прокоментував співпрацю Тоні Вілліс, президент PROTO Accelerator. Очікується, що з початку наступного року стартап Supportomate розшириться завдяки співпраці з мічиганськими перевізниками.