чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • вс
  • 21
  • пн
  • 22
  • вт
  • 23
  • ср
  • 24
  • чт
  • 25
  • пт
  • 26
  • сб
  • 27
  • вс
  • 28
  • пн
  • 29
  • вт
  • 30
  • ср
  • 1
  • чт
  • 2
  • пт
  • 3
  • сб
  • 4
  • вс
  • 5
  • пн
  • 6
  • вт
  • 7
  • ср
  • 8
  • чт
  • 9
  • пт
  • 10
  • сб
  • 11
  • вс
  • 12
  • пн
  • 13
  • вт
  • 14
  • ср
  • 15
  • чт
  • 16
  • пт
  • 17
  • сб
  • 18
  • вс
  • 19
  • Диво Амаль Клуні & вишневий блонд

    Диво Амаль Клуні & вишневий блонд
    Фото: Dolce & Gabbana
    12 июля 2019 09:37
    1020

    Fashion-news за тиждень – стисло, яскраво і неупереджено.

    Український Haute Couture-2019

    Дизайнер Оксана Караванська в рамках Leopolis Jazz Fest представила ювілейну колекцію «Український Haute Couture». Такі покази як спеціальна подія джазового фестивалю стали доброю традицією і проходять уже п`ятий рік. Тільки на один день на честь шоу дизайнера гостям доступні Митрополичі сади Андрея Шептицького на Святоюрській горі. І саме покази Оксани Караванської посприяли початку реставрації цього місця.

    Натхненням для нової колекції «Український Haute Couture» служать різні види мистецтва, зокрема старовинна гуцульська музика і сучасна графіка львівського художника Юрка Коха. Музичний супровід показу забезпечували трембіти, на яких зіграли шестеро гуцулів. Крім того, для гостей виступила учасниця «Голосу країни-9», бандуристка і співачка Марина Круть.

    Фото: karavan.ua

    Власний бренд Леді Гага

    Американська співачка та актриса Леді Гага офіційно оголосила про запуск власного б’юті-бренду під назвою Haus Laboratories. Напередодні старту продажів дебютної декоративної колекції макіяжу вона розповіла про перші б`юті-засоби, ставлення до краси і плани на майбутній бізнес. За словами самої “зірки”, її косметика виступатиме проти таких популярних програм для обробки фотографій, як Facetuned. Хедлайнерами дебютної колекції стануть косметичні набори, блиски та олівці для губ, а також пігменти.

    Оформити попереднє замовлення на майбутню косметику Haus Laboratories можна вже в понеділок, 15 липня. А ось офіційний старт продажів декоративної косметики Леді Гаги призначено на осінь цього року.

    Долина храмів для Dolce & Gabbana

    Будинок моди Dolce & Gabbana у перші вихідні липня влаштував вражаючі шоу в Долині храмів на Сицилії, величезному комплексі, побудованому приблизно за п`ять століть до нашої ери. Тут креативні дизайнери бренду показали цілих три нових колекції – жіночу, чоловічу та ювелірну. За інформацією Vogue, перемовини про проведення показу на цій локації йшли близько двох років і підготовка до шоу була надзвичайно складною. Наприклад, дерев`яний подіум потрібно було укладати на шар піску, щоб не пошкодити автентичну підлогу.

    Усі три кутюрні колекції були об`єднані темою античності та давньої міфології. Показ жіночої колекції проходив під музичний акомпанемент оркестру жінок-арфісток, одягнених як давньоримські жриці весталки. Деякі з моделей закінчили своє дефіле, зупинившись на постаментах, встановлених між колонами храму, як живі скульптури.

    Чоловічу колекцію було презентовано у внутрішньому дворику ратуші Sciacca. Вишивка золотом, образи древніх божеств на одязі, ручний розпис – все це прикрашало костюми-двійки, оверсайз-футболки та чоловічі сорочки.

    Marc Cain у Берліні

    Показ Marc Cain – одна з ключових подій Берлінського тижня моди. Кожен сезон бренд влаштовує шоу в новій локації: на залізничній станції або станції метро, в музеї або саду. На цей раз гостей запросили до велотреку: на 15-метровій «кулісі» по периметру всього майданчика транслювалося світлове шоу, яке було створено спеціально для Marc Cain відомим художником по світлу Куртом Лоренс Тейнером, а подіум, довжина якого становила рекордні 56 м, був стилізований під дорожню зебру.

    Яскраві кольори, стиль сафарі і костюми з деніму – до колекції увійшли моделі різного крою і фасонів, де неон поєднувався з кліткою, а квітковий малюнок з геометричним принтом.

    Фото: www.elle.ru

    Брендова колаборація

    Достеменно відомо, що французький модний будинок Karl Lagerfeld у співпраці з L`Oréal Paris презентує колекцію декоративної косметики. За повідомленням будинку моди Karl Lagerfeld, цей проект був затверджений і схвалений самим кутюр`є. Офіційний запуск косметичної лінійки Karl Lagerfeld х L`Oréal Paris призначено на 27 вересня 2019 року, під час Тижня моди в Парижі. Також відомо, що дебютна колаборація буде виконана в стилі «рок-шик»: поєднання елегантності і зухвалості.

    Варто зазначити, що бренд Karl Lagerfeld вже має досвід співпраці з косметичним брендом. Так, у минулому році світ побачив лінійку декоративної косметики з Австралії Karl Lagerfeld х ModelCo, яку розпродали за лічені години.

    Майбутнє моди

    Переможцем International Young Designers Contest-2019, який відбувся 8 липня у Києві, стала українка Анастасія Падалка. Вона отримає грант на розвиток власного бренду і навчання на одному з курсів програми IED-Istituto Europeo di Design.

    У цьому році роботи конкурсантів з 10 країн оцінювали такі експерти: Джованні Оттонелло, креативний директор IED-Istituto Europeo di Design (Італія); Ріккардо Терцо, контриб`ютор Vogue Italia, fashion-редактор (Італія); Ліана Сатенштайн, старший fashion-редактор Vogue.com (США); Ю Масу, журналіст, контриб`ютор провідних міжнародних видань, блогер (Японія); Адріано Батіста, головний редактор Fucking Young!, fashion-редактор VIEN Magazin (Іспанія); Едуардо Гарсія, засновник і директор Fucking Young!, СЕО в VIEN Magazin (Іспанія); Філіп Пурхашемі, fashion couch, журналіст, стиліст (Бельгія).

    Вишневий блонд

    Саме такий колір став головним hair-трендом літа 2019 року. За словами популярного колориста Стефані Діас, в тренді волосся, пофарбоване у вишневий блонд – відтінок, який об`єднує в собі рудий подтон і полуничний блонд. Досягти трендового відтінку можна шляхом поєднання червоного кольору зі світлим волоссям, додає фахівець.

    Новий hair-тренд набуває популярності в Instagram, де колористи і шанувальниці яскравих фарбувань публікують свої варіації на тему вишневого блонда - від світло-рудого до насиченого малинового.

    Стелла МакКартні і The Beatles

    Іменний бренд Стелли МакКартні презентував капсульну колекцію, присвячену культовій групі The Beatles і фільму Yellow. У колекцію під назвою All Together Now увійшли чоловічі, жіночі і дитячі речі та аксесуари. Все забарвлене в яскраві тони, а на толстовках, футболках і светрах поміщені зображення і різнобарвна графіка з фільму. Відповідно до концепції Stella McCartney речі зроблені за принципами сталого розвитку з екологічних матеріалів, таких як органічна і перероблена бавовна, перероблений кашемір і вторинний нейлон Econyl.

    Фото: styleinsider.com.ua

    Експозиції про моду

    У 2020 році в Центрі мистецтва і культури Жоржа Помпіду в Парижі відкриються експозиції про моду. Поки не повідомляється, хто саме з дизайнерів представить колекції, оскільки їх повинна назвати експертна група з представників музею, Федерації високої моди і Мішель Ламі, членкиня Товариства друзів Центру Помпіду. Про проведення виставок стало відомо після заяви директора музею Бернара на щорічному вечорі Федерації високої моди: «Національний музей сучасного мистецтва має відмінну колекцію, яка досі не включала модних дизайнерів. Ми вирішили відкрити наші виставки для дизайнерів одягу. На нашу думку, модельєри ближче до найбільших винахідників, ніж ми думаємо. Прийшов час відкрити експозиції, які присвячені кращим іменам, і зрозуміти, що зв`язок між дизайном, архітектурою, образотворчим мистецтвом і модою сильніший, ніж ми вважали, незважаючи на те, що ми не розглядаємо моду як частину творчості», – сказав Бернар.

    Червоне диво Амаль Клуні

    Адвокатеса Амаль Клуні продовжує демонструвати ідеальні образи в офісному стилі. На цьому тижні дружина голівудської "зірки" Джорджа Клуні відвідала конференцію свободи ЗМІ в Лондоні, на якій з`явилася в червоній сукні-футлярі и вкороченому жакеті від американського дизайнера Зака Позена.

    Лаконічний крій вбрання ідеально балансував з насиченим відтінком, а несподіваною і пікантною деталлю стала яскрава-бузкова обробка на жакеті. Більше “родзинок” місіс Клуні собі в цей день не дозволила: її туфлі-човники були максимально нейтральними, а волосся акуратно укладено великими хвилями.

    Чарівний сад Valentino Haute Couture

    Лейтмотивом кутюрного Тижня моди в Парижі став Схід. Не виняток тут і нова колекція Valentino. В рамках шоу дизайнер П`єрпаоло Піччолі показав фантастичні сукні-кімоно з принтами у вигляді гори Фудзі і квітковими аплікаціями, костюми чистих і соковитих відтінків, а також ефектні головні убори, що відсилають до елементів національного костюма. До того ж, кожна річ з колекції дістала своє ім`я, на цей раз на честь різних жінок, оскільки саме вони втілюють у життя ідеї дизайнера з дорогих тканин, мережива і пір`я.

    Фото: styleinsider.com.ua