ср
  • 17
  • чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • вс
  • 21
  • пн
  • 22
  • вт
  • 23
  • ср
  • 24
  • чт
  • 25
  • пт
  • 26
  • сб
  • 27
  • вс
  • 28
  • пн
  • 29
  • вт
  • 30
  • ср
  • 1
  • чт
  • 2
  • пт
  • 3
  • сб
  • 4
  • вс
  • 5
  • пн
  • 6
  • вт
  • 7
  • ср
  • 8
  • чт
  • 9
  • пт
  • 10
  • сб
  • 11
  • вс
  • 12
  • пн
  • 13
  • вт
  • 14
  • ср
  • 15
  • чт
  • 16
  • пт
  • 17
  • сб
  • 18
  • “Дощ” у Нормандії & капелюшки haute couture

    “Дощ” у Нормандії & капелюшки haute couture
    Фото: https://afishar.com/
    05 июля 2019 09:46
    940

    Новини lifestyle за тиждень – стисло про цікаве.

    Нагорода Вільгельма Телля знайшла Жадана

    Українського письменника Сергія Жадана відзначено нагородою Вільгельма Телля 2019, яка вручається за великий внесок у розбудову України, а також у зміцнення відносин між Україною і Швейцарією. Нею були удостоєні економісти, агропідприємці. Вручення відбулося на святкуванні Швейцарського вечора та на честь від’їзду посла Швейцарії в Україні пана Гійома Шойрера, передає Читомо.

    «Для мене було великою честю вручити нагороду Вільгельма Телля 2019 Сергію Жадану у визнання його надзвичайної особистості та багатьох талантів і значний внесок у зміцнення наших відносин. У Швейцарії Сергія Жадана часто називають Габрієлем Гарсією Маркесом Європи», – зазначив Гійом Шойрер.

    Як повідомлялось, The New York Times Book Review вніс збірку вибраних віршів Жадана до списку рекомендованих книжок цього року, а у 2018-му Жадан став лідером іноземних перекладів українських авторів за кордоном.

    Фото: Посольство Швейцарії в Україні

    Apple і Radioaktive Film

    Американська компанія Apple зняла новий рекламний ролик бездротових навушників AirPods у Києві. Про це пише Adweek, яка додає – ролик було створено за участю української продакшн-студії Radioaktive Film. Зазначимо, що Apple не вперше обирає місцем зйомки реклами Київ. У вересні 2017 року компанія зробила відеоролик презентації Apple Watch з кадрами, знятими на залізничному вокзалі української столиці.

    Вітчизняна компанія Radioaktive Film визнана найкращим продакшн-сервісом світу 2018 року. Компанія зняла кліпи для всесвітньо відомих виконавців, серед яких – MØ, Coldplay, Twenty One Pilots, DJ Shadow, Hurts, Years & Years, Tame Impala, Foals.

    Назар Білик прикрасив Нормандію

    Знайомою всім скульптурою «Дощ» Назара Білика відтепер можна милуватися не тільки на Пейзажній алеї Києва, а й в історичному місті Етрета в Нормандії. Витвір встановили в ландшафтному парку Les Jardins d’Étretat в рамках міжнародної виставки сучасного скульптурного мистецтва, пише Afishar.

    Парк Les Jardins d’Étretat було засновано у 1905 році на замовлення французької актриси мадам Тебо. Вже в ті часи містечко Етрета мало велику популярність завдяки дивовижним скельним пейзажам. Сюди з’їжджалися письменники та художники-імпресіоністи, зокрема Клод Моне, який часто працював тут. Впродовж тривалого часу сади перебували у приватній власності. У 2016 році після створення нового ландшафтного дизайну парк відкрився для відвідувачів і відтоді став одним з популярних місць у регіоні. Les Jardins d’Étretat вражає не лише різноманіттям рослин і футуристичним стилем, а й творами сучасного мистецтва, майстерно інтегрованими в природне середовище.

    Капелюшки haute couture

    Український дизайнер Руслан Багінський презентував колекцію капелюшків haute couture під час Paris Couture Fashion Week. Серед гостей презентації в готелі Hôtel de Crillon були Наталя Водянова зі старшим сином Лукасом, it-girls Нікі Хілтон-Ротшильд і Софія Бетак, модні блогери Ксенія Адонтс і Наталія Осман, модель Тамі Вільямс, співачка C.C. Catch. Нова колекція дістала назву “Стожари” і є симбіозом українських етнічних кодів і сучасних технологій, ювелірного мистецтва та естетики атлеже, пише style.nv.ua.

    Колекція Ruslan Baginskiy стала не єдиним витвором мистецтва на презентації. Щоб підкреслити ідею колекції, дизайнер запросив до колаборації двох сучасних українських художників: Микола Толмачов створив провокаційне запрошення в акварельній техніці, а скульптор Марія Куликовська – статую в людський зріст і шість погрудь, які дизайнер використала як манекени.

    Фото: @ Антон Кулаковський, Іван Мудров

    "Гуцулка Ксеня" підкорила Японію

    Український фільм "Гуцулка Ксеня" отримав Гран-прі фестивалю Mt.FUJI-ATAMI FILM FESTIVAL в Японії, повідомляє Держкіно України. Фільм створено на основі однойменного твору основоположника модерної української оперети Ярослава Барнича. За сюжетом, у 1939 році до Ворохти прибули американські емігранти-українці, щоб знайти наречену для молодого Яро, який отримає мільйон за умови, що одружиться зі свідомою українкою.

    Фестиваль проходив з 28 червня по 1 липня в місті Атамі, яке має статус "японського Голлівуду". На розгляд відбіркової комісії в цьому році було надіслано понад 1200 фільмів з усього світу. У програму ігрового кіно разом з "Гуцулкою Ксенією" було відібрано п`ять картин.

    Кайлі Дженнер вибирає CULTNKD

    21-річна Кайлі Дженнер – наймолодша дівчина-мільярдер – після запуску іменного бренду косметики може собі дозволити абсолютно будь-який одяг та аксесуари. Серед її улюбленців – бренди Balmain і Fendi, а фотографії її шаф із сумками не обговорював тільки ледачий. Однак носить Дженнер не тільки всім відомі марки, а й перебуває у пошуку нових імен, повідомляє vogue.ua. Так, днями вона була помічена в атласній спідниці-шортах львівського бренду одягу CULTNKD.

    CULTNKD був заснований у Львові в 2018 році фешн-фотографом Мері Фуртас, а перший дроп спідниці-шорти Dancing on The Table Skirt став популярним після появи на Paris Fashion Week. У числі шанувальників CULTNKD, крім Кайлі Дженер, Патрісія Менфілд, Сінді Бруна, Наталія Водянова, Керолайн Вріланд. При цьому, марка здобула популярність на ринках США та Європи набагато раніше, ніж на батьківщині.

    Вулиця на підтримку тварин

    Під гаслом «Зроби наших тварин знову великими» (Make our animals great again) третій випуск Urban Painting Around the World (UPAW), що проходив на набережній Антуана 1-го у Монако з 25 по 27 червня 2019 року, розвинув ключову проблему довкілля за допомогою художньої творчості.

    Згідно з нещодавнім звітом WWF, в якому взяли участь понад 50 учених зі всього світу, з 1970 року 60% диких тварин зникли внаслідок таких руйнівних дій людини, як вирубка лісів, забруднення промисловістю та інтенсивна експлуатація сільського господарства. Дев`ять досвідчених вуличних художників з семи різних країн створили надихаючі картини в спеціально виділеному виставковому просторі Монако. UPAW в боротьбі зі зникненням тварин вирішив підтримати Фонд князя Альбера II: «Я хотів підтримати цю прекрасну ініціативу UPAW, яка допомогла спровокувати зустріч двох світів, що рідко зустрічаються: вуличного мистецтва і захисту навколишнього середовища».

    «Щороку я дивуюсь успішному результату цієї події завдяки набору чудових творів мистецтва, які докладно розкрили тему цього року – від Даріо Велли (Італія) до Дейва Барана (Франція) і Бели (Князівство Монако), які привернули мою увагу, оскільки ефективно продемонстрували безлад у фауні перед обличчям природного місця існування людства», – підкреслив Альберто Колман, засновник та організатор UPAW.

    Мистецтво угод

    Один із найстаріших аукціонних домів Sotheby’s продано французькому магнату Патріку Драі, котрий давно колекціонує предмети мистецтва. Він заплатить за нього близько $3,7 млрд – половину своїх статків. Драі входить у десятку найбагатших французів: посідає 8-ме місце в локальному і 190-те – у глобальному рейтингах. Згідно з останньою версією Forbes, його статки становлять $7,7 млрд, а Bloomberg оцінює їх у понад $8,4 млрд.

    Аукціонний дім Sotheby’s – один з найстаріших у світі, йому 275 років. Останні 30 років – це публічна компанія, акції якої торгуються на нью-йоркській фондовій біржі NYSE. Основний прибуток Sotheby’s – комісія за продаж предметів мистецтва. Останні кілька років справи у Sotheby`s йдуть не дуже добре. І причина не лише в боргах і застої на арт-ринку, а й у позові російського мільярдера Дмитра Риболовлєва на $380 млн. Це негативно позначилося на репутації аукціонного дому: за останні кілька років вартість акцій компанії впала майже вдвічі – з $59 до $33 за акцію. У 2018-му аукціонний дім отримав виручку в $6,4 млрд, тоді як прибуток становив $109 млн. У компанії 80 відділень у 40 країнах світу і тисячі співробітників.

    Фото: Sothebys.com