СЕМЬЯ. ДЕНЬГИ. БУДУЩЕЕ.

EUROINS близька до експансії в Центральну та Східну Європу

Designer491/iStock by Getty Images
2019-03-14 11:49
41

Болгарська страхова група Euroins Insurance Group AD (EIG), яка присутня в регіонах Центральної і Південно-Східної Європи, країнах СНД і належить Eurohold Bulgaria, домовилася про поглинання чотирьох страхових компаній у трьох європейських країнах - Румунії, Чехії та Білорусі, повідомляє Forinsurer.

Усі придбані компанії є дочірніми компаніями німецької ERGO, однієї з найбільших страхових груп в Європі, і частиною Munich Re, одного з провідних перестраховиків у світі.

Обидві сторони вже підписали угоди про купівлю та очікується, що операцію буде завершено після отримання дозволів регулюючих органів.

Менше року тому EIG придбала ERV Україна, страхову компанію ERGO в Україні, що спеціалізується на туристичному страхуванні. В ході цієї операції обидві сторони домовилися про співпрацю, включаючи передачу ноу-хау і можливість пропонувати загальні фірмові продукти.

Після завершення поточної операції EIG буде працювати в одинадцяти європейських країнах, включаючи власні дочірні компанії в семи з них — Болгарії, Румунії, Македонії, Україні, Грузії, Чехії та Білорусі.

«Придбання дочірніх компаній ERGO в Румунії, Чеській Республіці та Білорусі повністю відповідає стратегії розширення нашої присутності на ринках Центральної, Східної Європи і СНД, дає величезний потенціал для зростання і в той же час диверсифікує наш портфель продуктів. EIG, у свою чергу, залучить у свої нові дочірні компанії кращі практики з операційної діяльності власної мережі і надасть своїм новим клієнтам широкий спектр надійних страхових продуктів, які сприятимуть подальшому розвитку місцевих ринків», — каже Йерун ван Левен, головний операційний директор EIG.

Надалі, відповідно до власної стратегії розвитку, щоб стати однією з провідних страхових груп у регіонах Центральної і Південно-Східної Європи і країнах СНД, EIG планує, як і раніше, зосередитися на розширенні своєї присутності в цьому регіоні за допомогою придбань, органічного зростання при диверсифікації свого портфеля продуктів і каналів розподілу та підтримання високої ліквідності і капіталізації.