вт
  • 16
  • ср
  • 17
  • чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • вс
  • 21
  • пн
  • 22
  • вт
  • 23
  • ср
  • 24
  • чт
  • 25
  • пт
  • 26
  • сб
  • 27
  • вс
  • 28
  • пн
  • 29
  • вт
  • 30
  • ср
  • 1
  • чт
  • 2
  • пт
  • 3
  • сб
  • 4
  • вс
  • 5
  • пн
  • 6
  • вт
  • 7
  • ср
  • 8
  • чт
  • 9
  • пт
  • 10
  • сб
  • 11
  • вс
  • 12
  • пн
  • 13
  • вт
  • 14
  • ср
  • 15
  • чт
  • 16
  • пт
  • 17
  • HSBC підвищив вартість бренду на 10%

    HSBC підвищив вартість бренду на 10%
    William Barton /iStock by Getty Images
    19 февраля 2019 14:47
    489

    HSBC зафіксував підвищення вартості бренду на 10% після скорочення на 12% у попередньому році, повідомляє The Banker, посилаючись на рейтинг ТОП-500 банків на 2019 рік, складений Brand Finance. 

    Незважаючи на зниження на одну позицію у світовому рейтингу, цей британський банк залишається в топ-10 світової еліти. Це єдиний європейський банк, що "затримався" у цьому ексклюзивному клубі другий рік поспіль. 

    У 2018 році HSBC спростив ідентифікацію бренду за рахунок червоно-білого шестикутного лого. «Шестикутник слугує лінзою, через яку ми дивимося на світ, і допомагає нам розповідати історії, які мають глобальне і локальне значення. У ході оновлення ми розгорнули глобальні кампанії, які проходять по всьому світу, але ми також передали креативні важелі управління місцевим ринкам, щоб вони могли розвивати власні ініціативи», - розповідає пані Лінн Каттс, керівник відділу з маркетингу.

    Модернізований логотип також дозволяє банку ефективно працювати на різних каналах. «Велика частина нашої роботи зараз у мережі, і логотип працює на будь-якому екрані в будь-якому масштабі», - додає пані Каттс.

    Логотип доповнено гаслом «Разом ми процвітаємо». «Обіцянка бренду знаходить відгук у наших клієнтів - не має значення, великий він чи маленький, все, що хочуть клієнти - це реалізувати свої амбіції і мрії», - каже Лінн Каттс.

    Оновлення бренду пов`язано з процесом оцифрування HSBC. «Це були захоплюючі 12-18 місяців, і ми прискорили нашу інноваційну діяльність як з точки зору виведення нових продуктів на ринок, так і в поєднанні з особистими і релевантними повідомленнями через будь-який канал, що вибирають наші клієнти, будь то онлайн або офлайн», - каже Лінн.