Провідний банк Європи запустив асистента-робота
Британський міжнародний комерційний банк HSBC просуває на ринок роботизованих онлайн-асистентів. В установі запустили роботизовану онлайн-службу підтримки, яка може надавати індивідуальні консультації клієнтам банків, повідомляє PaySpaceMagazine.
Відзначається, що клієнти HSBC у Великобританії, які мають мінімум £1 тис. для інвестицій, можуть використовувати сервіс MyInvestment («Мої інвестиції»), просто підключивши ПК, планшет або мобільний телефон. Клієнтам ставлять ряд запитань про їхній матеріальний стан, інвестиційний досвід і ставлення до ризиків. На основі відповідей і формується їхній персоналізований інвестиційний портфель.
При цьому кошти можна буде вкласти в широкий спектр активів, таких як акції, облігації та земельна власність на ринках по всьому світу. Повідомляється, що онлайн-сервіс протестували сотні клієнтів HSBC протягом 2018 року. За словами Джеймса Хьюїтона, одного з топ-менеджерів HSBC, MyInvestment стане новим рішенням для управління капіталом щонайменше для 2,87 млн клієнтів.