СЕМЬЯ. ДЕНЬГИ. БУДУЩЕЕ.

Великі сподівання & $37 млн Zendrive

Великі сподівання & $37 млн Zendrive
Getty Images/Global Images Ukraine
2019-08-28 09:19
98

Новітні технології у страхуванні — стисло про головне.

Smart Travel від ARX

Страхова компанія ARX розробила мобільний додаток для туристичного страхування Smart Travel, повідомляється на сайті компанії. Йдеться про поліс туристичного страхування, який можна активувати після перетину кордону іншої країни лише за одну хвилину. Оплата за послугу буде знята з рахунку користувача автоматично. Перевага Smart Travel над іншими страховими туристичними продуктами — в оплаті лише за дні перебування за кордоном. Ця розумна туристична страховка покриває такі послуги, як «швидка», амбулаторна та стаціонарна допомога, а також — оплату ліків, евакуацію, медичне транспортування та репатріацію. Сума страхового покриття продукту за 15 грн на день становить €30 тис.

Великі сподівання

Обсяг фінансування InsurTech-проектів у світі у другому кварталі цього року зріс на 280% порівняно з аналогічним показником минулого року, повідомляє reinsurancene.ws з посиланням на дослідження CB Insights. Завдяки кільком великим угодам у цьому секторі сукупний обсяг фінансування за досліджуваний період склав $1,4 млрд, що дещо нижче за результат першого кварталу 2019 року ($1,55 млрд). У дослідженні CB Insights також йдеться про скорочення кількості угод на фоні збільшенні їх вартості. Найбільшими світовими інвесторами у страхові технології стали японський SoftBank та його фонд Vision Fund, через який інвестовано $300 млн у стартап зі США Lemonade, $205 — в американську медико-страхову платформу Collective Health та $152 млн — у найбільший індійський страховий агрегатор Policybazaar. Згідно зі звітом CB Insights, інтерес інвесторів до сектора страхових технологій у найближчі місяці буде лише зростати.

WhatsApp-допомога

Малайзійська компанія зі страхування життя Gibraltar BSN Life вперше запустила систему доставки страхових полісів через месенджер WhatsApp, повідомляє insurancebusinessmag.com. У цілодобовий клієнтський сервіс на онлайн-платформі WhatsApp також входить чат-бот Gibraltar Intelligent Assistant (GINA). Керівництво компанії обрало WhatsApp після опитування, згідно з яким месенджер став найпопулярнішим серед інтернет-користувачів Малайзії у минулому році. Крім того, що онлайн-платформа дозволяє здійснювати доставку страхових полісів, вона також забезпечує цілодобову комунікацію та допомогу під час оформлення претензій. «Технологічні досягнення привели до зміни поведінки споживачів, тому нині клієнти очікують миттєвого задоволення страхових потреб», — прокоментував упровадження WhatsApp генеральний директор Gibraltar BSN Рангам Бір.

Китайський блокчейн

Китайський страховик China Pacific Insurance (CPIC) приєднався до ініціативи Blockchain Insurance Industry Initiative (B3i) (Цюріх, Швейцарія), повідомляє insurancejournal.com. B3i Services AG стартувала у 2016 році для вивчення переваг технології blockchain у страхуванні і об`єднувала 15 найбільших страховиків. Після приєднання китайської CPIC  до B3i входять 18 компаній: Achmea, Aegon, Ageas, Allianz, AXA, China Pacific Insurance Company, Deutsche Rück, Generali, Hannover Re, Liberty Mutual, Mapfre Re, Munich Re, SBI Group, SCOR, Swiss Re, Tokio Marine, VIG Re та Zurich Insurance Group. Пілотні проекти платформи були успішними, тому B3i трансформувався з дослідницького консорціуму в незалежну корпорацію з метою надання комерційних рішень для страхової галузі.

Популярність Zendrive

Сервіс автострахування Zendrive ветерана Google та Facebook Джонатана Матуса залучив $37 млн у рамках фінансування серії «B» на чолі з XL Innovate за участю Hearst Ventures, BMW iVentures, ACME Capital, NYCA, SignalFire та інших, повідомляє venturebeat.com. Відтак капіталізація компанії становила $60 млн. Рішення Zendrive у вигляді мобільних додатків дозволяють страховикам, операторам мобільного зв`язку та операторам автопарку заохочувати водіїв дотримуватися основних ПДР. Його інструмент DriveDetect автоматично включає функції сімейної безпеки з низьким рівнем відволікання уваги під час водіння, а DriveReveal виокремлює звички і фактори ризику, які можуть стати проблемними у майбутньому. FuelSip пропонує методи водіння, які можуть заощадити паливо або скоротити споживання енергії, а WreckDetect допомагає повідомляти близьких та аварійні служби у разі ДТП. Згідно з недавнім звітом дослідницької фірми Ovum, Zendrive займає прибутковий сегмент програм забезпечення безпеки водіїв на базі телефону, який до 2022 року коштуватиме майже $30 млрд.

Розширення Slice

Перший провайдер «хмарних» платформ для страхових послуг Slice ICS днями оголосив про укладення договору щодо підтвердження вартості із Sompo Holdings Asia (SOMPO) зі штаб-квартирою в Сінгапурі і частиною Sompo Holdings, найбільшого японського страховика, йдеться на сайті компанії. Нове партнерство забезпечить страхування на вимогу для Азіатсько-Тихоокеанського регіону, який стрімко розвивається.  SOMPO ліцензуватиме платформу Slice Insurance Cloud Services (ICS) для швидкого розгортання і тестування нових цифрових страхових продуктів. Slice ICS — це страховий двигун модерних «хмарних» екосистем цифрових послуг. Платформа ICS дозволяє створювати інтелектуальні та інтуїтивно зрозумілі цифрові страхові продукти з оплатою за фактом, що захищають клієнтів у будь-який час і у будь-якому місці. Наразі ICS використовують провідні страховики США, Канади, Великобританії, а віднедавна і Азіатсько-Тихоокеанського регіону.