Європейські банки — на межі стабільності і падіння
Незважаючи на відновлення рейтингу 2018 року, європейські банки пережили в минулому році непрості часи. Про це повідомляє The Banker, посилаючись на рейтинг ТОП-500 банків на 2019 рік від Brand Finance.
«Макроекономічна невизначеність, пов`язана із настанням Brexit, торговельними війнами, політичною невизначеністю у провідних країнах Європи та історично низькими процентними ставками, створює складні умови, в яких європейські банки не можуть успішно працювати», — розповідає Деклан Ахерн, консультант Brand Finance, який складає рейтинг для The Banker.
Німеччина отримала друге за величиною скорочення сукупної оцінки бренду (24%) серед 50 провідних країн; тільки Перу спіткало більше падіння. Десять з 14 німецьких банків у рейтингу зазнали зниження вартості, а п`ять банків потрапили до топ-20 «падаючих» у процентній таблиці. Два найбільших бренди країни - Deutsche Bank і DZ Bank - звузилися на 30% і 20% відповідно.
Однак не всі європейські банківські бренди працюють погано. Шість із 11 італійських банків у рейтингу, в тому числі Intesa Sanpaolo та UniCredit, збільшили цінність свого бренду, а Banca Mediolanum є лідером за позитивною динамікою капіталізації бренду, збільшивши його вартість на 82%. В цілому Італія підвищила загальну оцінку бренду на 18%.
Крім того, три найбільших голландські кредитори продемонстрували двозначне зростання: ING (16%), Rabobank (44%) і ABN Amro (23%), причому Нідерланди додали чверть до вартості свого бренду. Три португальських банки Caixa Geral de Depósitos, Millennium BCP і Banco BPI також зросли вдвічі, а загальна вартість бренду країни підвищилася на 29%.