чт18
пт19
сб20
вс21
пн22
вт23
ср24
чт25
пт26
сб27
вс28
пн29
вт30
ср1
чт2
пт3
сб4
вс5
пн6
вт7
ср8
чт9
пт10
сб11
вс12
пн13
вт14
ср15
чт16
пт17
сб18
вс19
Японська Nippon Life націлена на страховий ринок США і країн Азії
https://www.ukrstrahovanie.com.ua/wp-content/uploads/2019/01/Ardena-continues-M-A-strategy-with-CMO-buy_wrbm_large.jpg
22 января 2019 17:07
464
Найбільша в Японії компанія страхування життя Nippon Life Insurance вивчає можливі злиття і поглинання (M&A) на ринках США і країн Азії, повідомляє УкрСтрахование.
Nippon Life Insurence Company визнана найбільшою японською страховою компанією. Вона лідирує як за розмірами страхових премій, так і за кількістю реалізації страхових полісів, а також як компанія з найзначнішими активами в країні.
У заяві президента компанії Хіроші Симідзу йдеться про зацікавленість страховика розширювати свій бізнес в умовах скорочення внутрішнього ринку страхування через демографічні проблеми. Коментуючи цю заяву, Reuters підкреслює обсяги зарубіжних інвестицій дрібніших японських страховиків і відсутність будь-яких операцій Nippon Life у США, крім наявності міноритарної частки в компанії з управління активами TCW Group.
Reuters зауважує, що демографічні проблеми, пов`язані зі старінням населення в Японії, змушує страховиків життя не тільки виходити на закордонні ринки, а й розробляти нові страхові продукти для клієнтів певного віку.
Nippon Life Insurence Company визнана найбільшою японською страховою компанією. Вона лідирує як за розмірами страхових премій, так і за кількістю реалізації страхових полісів, а також як компанія з найзначнішими активами в країні.
У заяві президента компанії Хіроші Симідзу йдеться про зацікавленість страховика розширювати свій бізнес в умовах скорочення внутрішнього ринку страхування через демографічні проблеми. Коментуючи цю заяву, Reuters підкреслює обсяги зарубіжних інвестицій дрібніших японських страховиків і відсутність будь-яких операцій Nippon Life у США, крім наявності міноритарної частки в компанії з управління активами TCW Group.
Reuters зауважує, що демографічні проблеми, пов`язані зі старінням населення в Японії, змушує страховиків життя не тільки виходити на закордонні ринки, а й розробляти нові страхові продукти для клієнтів певного віку.
Понравилась эта статья?
Подпишись на нашу Рассылку И Получай Все Самое Интересное На E-mail!