чт
  • 21
  • пт
  • 22
  • сб
  • 23
  • вс
  • 24
  • пн
  • 25
  • вт
  • 26
  • ср
  • 27
  • чт
  • 28
  • пт
  • 29
  • сб
  • 30
  • вс
  • 31
  • пн
  • 1
  • вт
  • 2
  • ср
  • 3
  • чт
  • 4
  • пт
  • 5
  • сб
  • 6
  • вс
  • 7
  • пн
  • 8
  • вт
  • 9
  • ср
  • 10
  • чт
  • 11
  • пт
  • 12
  • сб
  • 13
  • вс
  • 14
  • пн
  • 15
  • вт
  • 16
  • ср
  • 17
  • чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • вс
  • 21
  • Сила простоти

    Дмитрий Гриджук
    блогер, эксперт финансового рынка
    13 марта 2019 17:00
    1429

    «Я залишу писати книжки тоді, коли люди перестануть помилятися», — ця фраза всесвітньо відомого маркетолога Джека Траута визначає не тільки стратегію його професіональної діяльності, а й життєве кредо. Він очолював компанію Trout&Partners, клієнтами якої були Xerox, AT&T, IBM, Burger King, Lotus, Ericsson, Tetra Pak, Hewlett-Packard, Procter&Gamble та ін. Серед його відомих творів – «Позиціювання: битва за уми», «Маркетингові війни», «Диференціюйся або помри!», «Сила простоти», «Траут про стратегію: завоювати уми і підкорити ринки» тощо. Зрозуміло, що ставлення до ідей гуру маркетингу у кожного з нас може різнитися. Проте ніхто не забороняє завжди мати власну думку стосовно будь-чого, але познайомитися з висловами Траута, гадаю, може стати у нагоді. Обрав ті висловлювання відомого маркетолога, які звертають увагу на такі аспекти управління компанією, на які просто не звертаєш увагу через турбулентність кожного дня. А так потрібно - зупинитися та озирнутися і побачити надмірну складність у викладенні простих питань, зайвий креатив командного брейн-стормінгу, кар`єристів, котрі нівечать здорові паростки позитивної динаміки, професійне невігластво задля особистої вигоди тощо. 

    • Складні стратегії, так само як і складні плани бою, як правило, приречені на провал – багато що може не спрацювати. Святая святих перемоги – це простота. Але така собі халепа: переважна більшість людей схиляються перед складнощами і не довіряють тому, що їм здається надто простим. Засіб від страху перед простими ідеями – здоровий глузд.

    • Генерали-переможці зазвичай будують військові плани, які працюють незалежно від того, що робить ворог. Це – суть гарної стратегії.

    • Зазвичай розробка стратегії базується на результатах досліджень, фактах і даних, що достатньо аргументовані і не викликають сумнівів. Проте не дозволяйте фактам причарувати вас, адже значна частина відомостей, здобутих на війні (а бізнес – це війна), суперечлива, інша велика частина – сфальсифікована, а найбільша – сумнівна. 


    • Той, чиї адміністративні повноваження дорівнюють нулю, легко формулює блискучі глобальні стратегії, досить схожі на повітряні замки. Тільки в результаті знайомства з деталями (риса, притаманна ефективним керівникам), з ринком, плануванням часу може народитися гарна стратегія.

    • Без змін у продукті або послузі, ціні або способі розповсюдження будь-яка стратегія буде безглуздим потоком слів.

    • Бажання зростати – головна причина проблем у багатьох компаніях. Зростання має бути побічним продуктом гарної роботи компанії.

    • Якщо ви не можете стати першим у категорії, створіть іншу категорію, в якій ви зможете лідирувати. 


    • Поважайте факти, навіть якщо вони не збігаються з вашими очікуваннями.

    • Незалежно від того, наскільки ви геніальні, ви не можете змусити успіх прийти до вас. Ви маєте знайти його. До речі, той факт, що ви його вже знаходили, не гарантує його, якщо не озиратися навколо.

    • Одна з проблем – це кількість рівнів управління знизу нагору. Чим більше рівнів, тим ізольованішим є топ-менеджмент. Рівні управління відіграють роль фільтрів поганих новин, подаючи нагору тільки гарну інформацію. 


    • У кожній компанії працюють люди з так званою особистою програмою, яка іноді є згубною для компанії. Вони дуже старанно працюють, щоб відрізнятися у тому, що допоможе їм піднятися кар’єрними сходами. Вони приймають рішення, котрі ґрунтуються не тільки на тому, що було б добре для компанії, а насамперед на тому, що було б добре для їхньої кар’єри. Або ще гірше: вони намагаються уникнути помилок, які могли б згубити їхню кар’єру.

    • У світі, що переповнений інформацією, люди особливо цінують прості ідеї.