Британський смартфон-банк Monzo підкорює США
Monzo — єдиний смартфон-банк, який швидко зібрав понад мільйон клієнтів у Великобританії і виходить на ринок США, повідомляє Global Finance.
Fintech зібрав команду для підготовки до запуску в США спочатку полегшеної версії свого британського продукту в партнерстві з американським банком, поки Monzo не зможе отримати власну федеральну банківську ліцензію,
Стартап швидко виріс у Великобританії, зібравши £85 млн ($108,8 млн) у жовтні минулого року в рамках циклу фінансування серії E, проведеного американськими венчурними компаніями General Catalyst і Accel, що призвело його до оцінки як єдинорога. Після цього банк зібрав £20 млн завдяки краудфандінгу у грудні.
Компанія ще не розкрила деталі своїх запланованих пропозицій у США, але, ймовірно, передбачатиме безліч функцій, задіяних власною молодою британською клієнтською базою, а саме: реєстрація у додатку, дебетові картки, платіжні рахунки, зняття готівки в банкоматах і транзакції в режимі реального часу.
Проте аналітики кажуть, що Монзо повинен зайняти свою нішу. «Наступ на американський ринок може бути розумним кроком, адже на частку США припадає 60% фінтех-технологій у всьому світі, - каже Саймон Хілі, промисловий директор EMEA в Unisys Financial Services. - Monzo повинен гарантувати, що у нього є диференціація, щоб вести свій бізнес».