ср
  • 10
  • чт
  • 11
  • пт
  • 12
  • сб
  • 13
  • вс
  • 14
  • пн
  • 15
  • вт
  • 16
  • ср
  • 17
  • чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • вс
  • 21
  • пн
  • 22
  • вт
  • 23
  • ср
  • 24
  • чт
  • 25
  • пт
  • 26
  • сб
  • 27
  • вс
  • 28
  • пн
  • 29
  • вт
  • 30
  • ср
  • 1
  • чт
  • 2
  • пт
  • 3
  • сб
  • 4
  • вс
  • 5
  • пн
  • 6
  • вт
  • 7
  • ср
  • 8
  • чт
  • 9
  • пт
  • 10
  • сб
  • 11
  • ESG-продукти & InsurTech-змагання

    ESG-продукти & InsurTech-змагання
    Getty Images/Global Images Ukraine
    22 июля 2019 09:31
    855

    Огляд новин у галузі страхування за тиждень – стисло про головне.

    Кібератаки

    Річні втрати компаній від кібератак у середньому становлять $4,7 млн, йдеться у новому звіті The Cybersecurity Imperative спільно з Willis Towers Watson та іншими організаціями, що спеціалізуються на кібербезпеці та управлінні ризиками. У минулому фінансовому році кожна десята фірма втрачала понад $10 млн, повідомляє globenewswire.com.

    У дослідженні взяли участь 467 фірм із 17 країн світу. Аналіз опитування показав, що компанії в усьому світі планують збільшити інвестиції у кібербезпеку на 34% у 2020 році, після того як вони зросли на 17% у 2018-2019 роках. Відповідно продовжує зростати і ринок кіберстрахування. Зокрема insurancejournal.com інформує, що згідно з новим галузевим звітом американського рейтингового агентства AM Best, прямі премії від індивідуальних та корпоративних кіберполісів збільшилися приблизно на 12% у 2018 році (з $1,8 млрд до $2 млрд).

    AXA & Monzo

    Французький страховик AXA уклав довгострокову угоду про надання комплексного страхування подорожей клієнтам з рахунком Monzo Plus, повідомляє insurancebusinessmag.com. Політика AXA Partners поширюється на медичні рахунки, втрачені цінності, багаж, витрати на скасування поїздки і зимові види спорту. «Найближчим часом ми сподіваємося розширити наші пропозиції, щоб користувачі могли вибирати індивідуальні продукти, включаючи контент і страхування мобільних телефонів», – зазначив співзасновник Monzo Йонас Темплштейн. Директор по роботі з клієнтами AXA Partners Суніта Апте теж прокоментувала співпрацю: «Сучасним клієнтам потрібен банк, який може запропонувати більше, ніж просто поточний рахунок, і Monzo лідирує у цьому напрямі».

    ESG-продукти

    Цифровий інвестиційний підрозділ страхової групи Allianz спільно з кількома фінансовими компаніями Німеччини інвестували $20 млн у глобального постачальника даних у сфері екологічного, соціального і корпоративного управління (ESG) Arabesque S-Ray. Таке партнерство, за інформацією офіційного сайту Allianz, спрямоване на розробку нових продуктів і послуг ESG на основі штучного інтелекту та інтернету речей. Коментуючи співпрацю, генеральний директор Arabesque S-Ray Андреас Фейнер заявив, що питання зміни клімату, прав людини і розвитку сталого суспільства привертають дедалі більшу увагу з боку глобальних інвесторів. «Попит на дані і послуги ESG зростає в геометричній прогресії. Відтак наше партнерство з трьома провідними фінансовими інститутами Німеччини дозволить нам задовольнити цей глобальний попит», – сказав Фейнер.

    Arabesque S-Ray з 2013 року пропонує фінансовим інвесторам онлайн-інструмент для оцінки екологічної та соціальної стійкості тисяч компаній по всьому світу.

    Страхування трансакцій

    Страхування трансакційних ризиків за 2018 рік перевищило $36 млрд, відповідно до звіту аналітиків глобального страхового брокера Marsh. Зокрема, за минулий рік спостерігалося стрімке зростання цього виду страхування. А стратегічні інвестори частіше прагнули зменшити трансакційні ризики під час проведення операцій зі злиття і поглинання (M&A), повідомляє reinsurancene.ws.

    Згідно зі звітом покриття ризику трансакцій може становити понад $1 млрд і застосовуватися як для окремих угод, так і в комплексному страхуванні. За 2018 рік було застраховано 1089 угод, що на 31% більше попереднього року, або на $36,5 млрд (+ 35%). На думку аналітиків Marsh, приріст цього виду страхування обумовлений величиною і кількістю трансакцій за дрібними і великими операціями. Найбільше таких зафіксовано у США і Канаді (+ 53%) – до $16,56 млрд. Прогнозується, що попит на трансакційне страхування утримуватиметься мінімум до кінця поточного року.

    InsurTech-змагання

    Глобальний орган зі стандартизації страхової галузі ACORD днями оголосив трьох фіналістів змагання ACORD InsurTech Innovation Challenge 2019, повідомляє prnewswire.com. Серед них — Protosure, нью-йоркський стартап для електронної комерції без коду для будь-якої лінійки страхових продуктів. Він дозволяє користувачам оцінювати ризики і виставляти ціни та страхові квоти.

    Серед переможців — і лондонський стартап Riskbook, онлайн-платформа, завдяки якій брокери можуть легко ділитися своїми ризиками зі всесвітньою аудиторією андерайтерів та отримувати доступ до великого пулу клієнтів і андеррайтерів для контролю своїх угод з метою збільшення преміального доходу.

    Третій переможець — MakuSafe Corp, компанія Insurtech SaaS із Чикаго, яка працює над поліпшенням здоров`я, безпеки і продуктивності працівників через зниження вимог компенсації та ризиків на робочому місці. Всі переможці зустрінуться у фіналі AIIC Global Finals, який відбудеться у жовтні на ACORD Connect 2019 у Бостоні, штат Массачусетс.

    On-Demand для мотоциклів

    P&V Group — один із піонерів європейської страхової індустрії, яка використовує телематичні технології з метою створення полісів короткострокового страхування для мотоциклів, розробила новий продукт CliCover, повідомляє coverager.com. Це — апробований у Бельгії продукт для страхування ушкоджень мотоциклів, завдяки якому клієнт вирішує, коли і на який період активувати це покриття. CliCover був створений на прохання бельгійських клієнтів, які використовують свій мотоцикл для відпочинку і не хочуть платити щорічну премію. Клієнт використовує зручний додаток, підключений до страхової платформи Amodo, для розрахунку днів, в які клієнт бажає застрахуватися від матеріальних збитків. У результаті клієнт оплачує тільки ті дні, які зазначені у заявці.