ср
  • 20
  • чт
  • 21
  • пт
  • 22
  • сб
  • 23
  • вс
  • 24
  • пн
  • 25
  • вт
  • 26
  • ср
  • 27
  • чт
  • 28
  • пт
  • 29
  • сб
  • 30
  • вс
  • 31
  • пн
  • 1
  • вт
  • 2
  • ср
  • 3
  • чт
  • 4
  • пт
  • 5
  • сб
  • 6
  • вс
  • 7
  • пн
  • 8
  • вт
  • 9
  • ср
  • 10
  • чт
  • 11
  • пт
  • 12
  • сб
  • 13
  • вс
  • 14
  • пн
  • 15
  • вт
  • 16
  • ср
  • 17
  • чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • Ключовий фактор – комунікація

    Ключовий фактор – комунікація
    07 октября 2019 16:07
    772
    Партнер проекта: Укргазбанк

    Контакт з персональним банкіром – головне в банківському бізнесі преміального сегмента.

    Так вважають фахівці Укргазбанку, які опікуються обслуговуванням клієнтів у Premier Banking.

    Як розповідає Олександра Мороз, начальник управління Premier Banking, клієнти стають вимогливішими до банків і сервісів. Їм уже мало стандартних банківських продуктів, потрібні нові сервіси та персональні рішення. “Часто клієнтові потрібно вирішити комплекс питань не тільки для себе, а й для власного бізнесу. Наприклад, коли клієнт розміщує у нас депозит і бере під нього кредит на розвиток свого бізнесу”, – продовжує Олександра.

    Кожен клієнт Укргазбанку є власником або топ-менеджером підприємства або бізнесу, і банк відповідно пропонує комплексні рішення для всіх питань, які прагне вирішити клієнт. “Напевно, багато можна говорити і порівнювати нас з іншими банками, – підкреслює експерт. – Проте у нас є три основних і важливих переваги: надійність, персональний підхід в обслуговуванні і повний комплекс усіх преміальних сервісів і послуг. Найважливіший серед них, на мій погляд – людський фактор”.

    Правильність обраної стратегії в обслуговуванні VIP-клієнтів доводить динаміка зростання кількості нових преміальних клієнтів, яких з початку року залучено понад 3400. Наразі клієнтська база Premier Banking вже сягає 27 тис. українців. Такий суттєвий приріст свідчить про найзручніші умови розміщення коштів, створені Укргазбанком, високоякісне обслуговування та бездоганний сервіс.

    Premier Banking в Укргазбанку – це розвинута мережа Premier-зон, що організовані у найкращих відділеннях банку по всій території України, а також VIP-офіс у центрі Києва. Також для клієнтів Premier Banking передбачено цілодобову VIP-лінію контакт-центру в режимі 24/7.

    «Ми не зупиняємось на досягнутому та продовжуємо розвивати та впроваджувати нові ЕКО-пропозиції для преміального сегмента, – зазначає Олександра Мороз. – Наприклад, наразі для всіх наших клієнтів Premier Banking розроблено програму лояльності, що передбачає нарахування балів за покупки та розрахунки карткою, які потім можна обміняти на ЕКО-подарунки – блокноти, ручки, теки».

    Детальніше з умовами Premier Banking від Укргазбанку, що надає повний спектр фінансових послуг, преміальних сервісів та персональний підхід в обслуговуванні, можна ознайомитися на сайті чи у будь-якому відділенні банку.