чт
  • 11
  • пт
  • 12
  • сб
  • 13
  • вс
  • 14
  • пн
  • 15
  • вт
  • 16
  • ср
  • 17
  • чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • вс
  • 21
  • пн
  • 22
  • вт
  • 23
  • ср
  • 24
  • чт
  • 25
  • пт
  • 26
  • сб
  • 27
  • вс
  • 28
  • пн
  • 29
  • вт
  • 30
  • ср
  • 1
  • чт
  • 2
  • пт
  • 3
  • сб
  • 4
  • вс
  • 5
  • пн
  • 6
  • вт
  • 7
  • ср
  • 8
  • чт
  • 9
  • пт
  • 10
  • сб
  • 11
  • вс
  • 12
  • Лайфхаки життя: як вправлятися з роботою до обіду

    Лайфхаки життя: як вправлятися з роботою до обіду
    23 сентября 2019 16:16
    1140

    20% наших зусиль мають визначати 80% наших результатів – як досягти такої гармонії?

    Відповідь на це запитання знає Ніл Пател— консультант, маркетолог, засновник інтернет-сервісів Crazy Egg і KISSmetrics.

    Уявіть собі: обідня година, а ви залишаєте своє офісне місце та прямуєте до ресторану або додому. Як гадаєте – це цілком реально? Абсолютно! Ви можете зробити 90% своєї роботи, а то й більше, о першій половині робочого дня. Але як? Пропонуємо 16 порад, як стати продуктивним і вільним.

    • Плануйте день ввечері. Щовечора потрібно перелічити всі свої завдання і відмітити, коли саме ви збираєтесь їх зробити наступного дня. Не спланувавши ранок, ви не зможете стати продуктивними. При цьому не плануйте занадто багато. Складайте графік досить вільно, щоб встигнути зробити реальну роботу.
    • Приберіть у кабінеті ввечері. Безлад в офісі відволікає. Записка зі словами "Терміново зателефонувати Бобу!" може зіпсувати весь день. А коли ви з`являєтесь у прибраному кабінеті, це допомагає думати ясніше і працювати старанніше.
    • Прокидайтеся дуже рано. Щоб усе встигати, треба вставати вчасно. Рекомендовано проміжок від 5:30 до 6:30. Якщо ваші ранкові справи забирають більше часу, можна прокинутися навіть раніше. Очевидно, що і час, коли ви лягаєте спати, треба підлаштувати під цей графік.
    • Виконуйте фізичні вправи. Наука засвідчує, що ранкові фізичні вправи допомагають краще думати, краще працювати і бути продуктивнішими. Дослідник Джон Рейті з Гарварду пише, що фізичні заняття необхідні, щоб досягти високої продуктивності в інтелектуально вимогливих професіях. До цього вас може підготувати коротка пробіжка або 30-хвилинні заняття йогою.
    • Дотримуйтеся графіка. Не дозволяйте собі відхилятися від складеного курсу. Часу у вас не так уже й багато. Не ламайте графік: нехай він веде вас, тоді встигатимете більше.
    • Дайте собі 20 хвилин, щоб увійти в ритм. Відчуття потоку приходить, коли ви повністю заглиблені у свою справу, сфокусовані на ній і досягаєте результатів на високому рівні та у швидкому темпі. Потрібен час, щоб ввійти в цей стан — якщо не відчуваєте, що поглинуті роботою, трохи почекайте.
    • Приймайте рішення за 60 секунд. Прийняття рішень — вир, що висмоктує час. Коли ви наштовхуєтеся на необхідність прийняти рішення під час роботи, дайте собі хвилину. Остаточна думка буде не гіршою, але вимагатиме менше часу.
    • Користуйтеся навушниками. Вони вгамовують відволікаючі фактори і допомагають зосередитися. Harvard Business Review рекомендує працівникам надягати їх, щоб бути продуктивнішими.
    • Спочатку робіть найскладніше. Марк Твен писав: "Якщо зранку з`їсти жабу, то найгірше вже позаду". Брайан Трейсі перетворив це твердження на цілий принцип: "Відкиньте огиду, з`їжте жабу". Якщо всі найважливіші та найнеприємніші завдання виконано на самому початку дня, залишок доби буде надзвичайно продуктивним.
    • Пишіть тексти якомога раніше. Це одне з найбільш інтелектуально вимогливих завдань. Однак написання текстів також допомагає сфокусувати мозок і підвищити продуктивність. Написавши щось зрання, ви підвищите якість не тільки своїх текстів, а й решти дня.
    • Уникайте поїздок на роботу. Особливо якщо вони довгі. Тоді зробіть усе, щоб вам не потрібно було їхати. Це не просто витрачений час: це розумове спустошення. Поїздка в офіс і назад — один з найбільш стресових проміжків часу. Почати день із цього потрясіння означає вбити свою продуктивність. Навіть за кавою не потрібно виходити, замовте додому.
    • Не проводьте нарад (навіть по телефону). Якщо ви давно в бізнесі, напевно знаєте, що більшість нарад — марна трата часу. Уникайте їх усіма силами, якщо це можливо.
    • Не поспішайте перевіряти пошту. Електронні комунікації впливають на нас настільки ж деструктивно, як і наради. Так, відповідати на пошту потрібно, це важливо, але це заняття може поглинути весь час, якщо почати день з нього.
    • Дотримуйтеся певного розпорядку. Роблячи щось регулярно, ви зможете робити це щооразу краще та швидше. Щойно знайдете відповідний розпорядок, тримайтеся за нього. Це трамплін до продуктивності.
    • Забезпечте особистий комфорт. Зробіть усе необхідне, щоб налаштуватися на успіх. Якщо для цього потрібно прийняти душ, поголитися, поснідати, зробити запис у щоденнику, помедитувати, погодувати собаку, відкрити штори — зробіть це. Щойно виконаєте ці підготовчі завдання, створіть атмосферу, що зробить вас продуктивнішими.
    • У певний час винагороджуйте себе. Встановіть годинник або навіть таймер зі зворотним відліком. У певний момент вам потрібно буде зупинитися. Зробіть це. Підкиньте у повітря конфетті, станцюйте щось неймовірне. Це час винагородити себе.

    А якщо у вас ще багато енергії і є внутрішнє прагнення зробити ще більше, зовсім не обов`язково кидати все до обіду. Якщо робота дарує щастя й задоволення, продовжуйте. Коли 90% справ вдається зробити вранці, це лише означає, що за день ви встигнете зробити понад 100%. І це звучить дуже непогано.