вт
  • 16
  • ср
  • 17
  • чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • вс
  • 21
  • пн
  • 22
  • вт
  • 23
  • ср
  • 24
  • чт
  • 25
  • пт
  • 26
  • сб
  • 27
  • вс
  • 28
  • пн
  • 29
  • вт
  • 30
  • ср
  • 1
  • чт
  • 2
  • пт
  • 3
  • сб
  • 4
  • вс
  • 5
  • пн
  • 6
  • вт
  • 7
  • ср
  • 8
  • чт
  • 9
  • пт
  • 10
  • сб
  • 11
  • вс
  • 12
  • пн
  • 13
  • вт
  • 14
  • ср
  • 15
  • чт
  • 16
  • пт
  • 17
  • Розпродаж AXA & «Цифровик» Avo Insurance

    Розпродаж AXA & «Цифровик» Avo Insurance
    Getty Images/Global Images Ukraine
    24 октября 2019 09:31
    1010

    Новини зі світу страхування за тиждень — стисло про головне.

    Лідерство Allianz

    Німецький страховик Allianz отримав першість у рейтингу Interbrand Best Global Brands 2019 — його визнано найдорожчим брендом у галузі страхування. Капіталізація компанії становила $12,1 млрд, що лише вдвічі менше за лідера рейтингу у фінансовому секторі — American Express (США) з вартістю $ 21,6 млрд. За рік вартість Allianz зросла на 12%, що дозволило компанії посісти 43-е місце у світовому рейтингу.

    «Ми пишаємося тим, що стали страховим брендом номер один, що свідчить про дієвість нашої стратегії перетворень», — прокоментував визнання Серж Раффард, фахівець зі стратегії, маркетингу та дистрибуції Alliance SE. За його словами, цінність бренду є відображенням діяльності компанії з трансформації страхових продуктів з урахуванням інновацій для підвищення їх доступності.

    E-mail-захист Sompo

    Японська страхова компанія Sompo International у співпраці з фахівцем у галузі інформаційної безпеки SecurIT360 і компанією з управління кібернетичними ризиками The Crypsis Group розробила продукт зі страхового захисту електронної пошти своїх клієнтів. Така послуга є першою на світовому страховому ринку.

    Вона дозволяє застрахованим клієнтам отримати індивідуальний огляд поточних конфігурацій і протоколів безпеки електронної пошти. Консультація відбувається в реальному часі і відповідає стандартам процесів безпеки і розгортання. «Електронна пошта є поширеним об’єктом атаки, який використовується зловмисниками, і ризик можна знизити, якщо забезпечити правильне налаштування корпоративних поштових систем наших клієнтів», — прокоментували появу продукту у компанії Sompo.

    Розпродаж AXA

    Французька AXA Group шукає покупців для свого бізнесу у Чехії, Польщі та Словаччині. Реалізація представництв компанії проходить у рамках глобальної реструктуризації бізнесу у країнах Центральної Європи. Посилаючись на власні джерела, Reuters розповідає, що існує список компаній, яким французи запропонували купити їх бізнес.

    Так, потенційними інвесторами можуть стати італійська Generali Group, польська PZU та німецька Allianz. Ймовірна вартість операції може досягти €800 млн.

    AXA Group раніше вже заявляла про те, що залишатиме неефективні ринки, щоб забезпечити собі фінансову стабільність. Зокрема, у вересні AXA повідомила про успішне завершення вторинного публічного розміщення 40 млн акцій AXA Equitable Holdings (EQH), дочірньої компанії у США, та отриману виручку у сумі $1,5 млрд. Також рік тому AXA Group оголосила про продаж українського бізнесу фінансовій холдинговій компанії Fairfax Financial Holdings з Канади.

    Розробка Swiss Re

    Swiss Re та Pioneer розробили ексклюзивне телематичне рішення, що входитиме до страхового пакета Swiss Re. У пакеті, зокрема, є опція попередження водіїв у режимі реального часу та послуги, пов`язані з претензіями, включаючи виявлення аварій. Продукт представляє кращу і більш персоналізовану оцінку ризиків, одночасно підтримуючи безпечну поведінку при водінні. Комбіноване рішення буде інтегровано в додаток Swiss Re Coloride і запущено в усьому світі на початку наступного року.

    Coloride надаватиме водіям попередження на основі картографічних даних Pioneer та алгоритмів ADAS. Ці попередження допоможуть водіям уникнути нещасних випадків. Пристрої також мають ручну аварійну кнопку, за допомогою якої водій може звернутися за підтримкою після аварії. За оцінками Всесвітньої організації охорони здоров`я, у результаті дорожньо-транспортних пригод щорічно гине 1,2 млн осіб.

    «Цифровик» Avo Insurance

    Перша цифрова страхова компанія Avo Insurance розпочала роботу у Гонконзі. Avo представила своїм клієнтам кілька програм, у тому числі туристичне страхування. Це — перше оформлення страхової ліцензії такого роду фірмою у місцевому Управлінні зі страхування. Назва компанії та її талісман — плід авокадо, а стратегія страховика полягає у створенні «простого і приємного досвіду цифрового страхування, який інтегрується у повсякденне життя».

    Вибрати і придбати цифрову страховку клієнти Avo зможуть через мобільний додаток за лічені хвилини. «Такий спосіб продажів дозволить скоротити вартість страхових продуктів і стане одним зі способів популяризації страхових технологій у світі», — переконаний виконавчий і генеральний директор Avo Insurance Вінні Вонг. За його словами, завдяки технологіям, команда в Avo прагне розробляти нові страхові продукти, які є простими, актуальними і можуть запропонувати кращий захист для потреб людей.