чт
  • 11
  • пт
  • 12
  • сб
  • 13
  • вс
  • 14
  • пн
  • 15
  • вт
  • 16
  • ср
  • 17
  • чт
  • 18
  • пт
  • 19
  • сб
  • 20
  • вс
  • 21
  • пн
  • 22
  • вт
  • 23
  • ср
  • 24
  • чт
  • 25
  • пт
  • 26
  • сб
  • 27
  • вс
  • 28
  • пн
  • 29
  • вт
  • 30
  • ср
  • 1
  • чт
  • 2
  • пт
  • 3
  • сб
  • 4
  • вс
  • 5
  • пн
  • 6
  • вт
  • 7
  • ср
  • 8
  • чт
  • 9
  • пт
  • 10
  • сб
  • 11
  • вс
  • 12
  • ТОП-5 технологій, що змінюють індустрію краси

    ТОП-5 технологій, що змінюють індустрію краси
    Getty Images/Global Images Ukraine
    19 июля 2019 16:38
    974

    Як розвиваються б’юті-технології і чи всі вони придатні для кожної з представниць прекрасної половини людства – у нашому огляді інновацій цього сегмента.

    Б’юті-бренди намагаються розвивати новітні технології – від штучного інтелекту до доповненої реальності, інакше на ринку косметології, що відзначається жорсткою конкуренцією, можна не вижити. Які ж технологічні тренди поширюються у світі краси, пише bbc.com.

    Персоналізація і штучний інтелект

    За даними фірми з ринкових досліджень Mintel, попит на персоналізовану косметику швидко зростає. Майже половині клієнтів подобається ідея того, що косметичний продукт може виготовлятися спеціально для них, а третина переконана, що такі продукти дають кращі результати. Це врахували у Lancome – дочірній компанії L’Orea і розробили апарат для змішування тонального крему в ідеальній відповідності до шкіри клієнток. Адже це давно вже стало проблемою, особливо у жінок із смуглястою або темною шкірою.

    Пристрій, що дістав назву Teint Particulier, покладається на технологію штучного інтелекту і вже встановлений у британських універмагах Selfridges і Harrods.

    Teint Particulier від компанії Lancome пропонує 20 тис. відтінків тонального крему. Консультант спочатку визначає тон вашої шкіри за допомогою ручного колориметра — пристрою на кшталт цифрового сканера. Потім результат передається на комп’ютер, який обирає потрібний тон крему з можливих варіантів за допомогою запатентованого алгоритму. На основі цього вибору спеціальний міксер змішує крем на очах клієнта, просто у крамниці.

    Віртуальні примірочні

    Оскільки дедалі більшої популярності набирають покупки через інтернет, косметичні бренди намагаються зробити онлайн-шопінг зручнішим за допомогою технологій доповненої реальності. Наприклад, програма Visual Artist косметичної мережі Sephora. Вона дає змогу клієнтам «приміряти» тисячі відтінків помад і тіней для повік — як на власному смартфоні, так і у спеціальних кабінках у магазинах мережі. Програма ідентифікує очі та губи клієнтки, а потім відстежує її рухи, суміщаючи з ними зображення косметичних засобів. Також у програмі можна проходити уроки з користування косметикою і співвідносити тон засобів з тоном шкіри. За даними компанії Sephora, від випуску цієї програми у 2016 році клієнти здійснили у ній понад 200 млн «примірок».

    Інші бренди — від Garnier до німецького DM — теж вивели на ринок свої «віртуальні примірочні». Втім, фахівці індустрії краси застерігають, що віртуальна примірка все ж не замінить реальної. Меґан МакДауелл, редакторка відділу інновацій Vogue Business, вважає, що такі програми не мають «стовідсоткової достовірності», але все одно корисні, на думку клієнтів.

    «Розумний» догляд за обличчям

    Щоразу, коли клієнт запускає «розумне дзеркало» HiMirror тайванського розробника New Kinpo Group, програма фотографує обличчя, шукає на ньому великі й дрібні зморшки, плями та забиті пори, а також визначає рівень яскравості різних ділянок. Потім програма оцінює ці аспекти за шкалою від «добре» до «погано», надає персональні поради та рекомендує засоби доглядової косметики.

    А от додаток для смартфонів під назвою Skin Advisor, який пропонує компанія Olay, та її нова програма FutureYou Simulation за допомогою технологій доповненої реальності показує, як може виглядати ваша шкіра й обличчя у майбутньому.

    Косметологи, однак, застерігають, що такі програми можуть зашкодити самооцінці клієнтів, якщо поставлять їм погані бали, не турбуючись про загальний контекст їхнього життя.

    «Друкований» макіяж

    Низка пристроїв, що вийшли на ринок останнім часом, презентує робота, що накладає макіяж. Наприклад, Opté фірми Proctеr & Gamble (P&G) на Виставці побутової техніки у Лас-Вегасі у цьому році представила косметичний 3D-принтер. Пристрій сканує шкіру і прицільно наносить мікроскопічні дози засобів, приховуючи вікові плями, судини, які лопнули, та інші недоліки шкіри. Його крихітна вбудована камера робить 200 знімків на секунду, а мікропроцесор аналізує ці дані, вирізняючи світлі і темні ділянки. Після цього мікропринтер розпиляє на обличчя крем-основу. P&G сподівається вивести цей пристрій у продаж у 2020 році і стверджує, що завдяки його точності косметичні засоби витрачаються дуже економно.

    Дизайнерське агентство Seymour Powell презентувало концепт принтера, який дозволяє завантажити й «надрукувати» у себе на обличчі макіяж, побачений в інтернеті. Бренди та популярні персони зможуть продавати свої «луки» безпосередньо споживачам — завдяки технологіям 3D-друку, розпізнавання облич і штучного інтелекту.

    3D-макіяж

    Один з найновіших трендів у галузі краси взагалі не вимагає купівлі косметики. Натхненні модою на фільтри доповненої реальності у Snapchat та Instagram, розробники 3D-макіяжу створюють незвичайні художні образи, які можна накласти на власне цифрове фото чи відео. Так, одна з лідерів цього тренду — парижанка Інес Марзет, відома в інтернеті під ніком Ines Alpha — вже обдарувала своїм віртуальним макіяжем відомих митців, музикантів і моделей. Крім того, вона розробила серію фільтрів для загального використання у Snapchat. Такий макіяж сприяє поширенню фото та відео в інтернеті, багато її робіт набули величезної популярності.