ср
  • 24
  • чт
  • 25
  • пт
  • 26
  • сб
  • 27
  • вс
  • 28
  • пн
  • 29
  • вт
  • 30
  • ср
  • 1
  • чт
  • 2
  • пт
  • 3
  • сб
  • 4
  • вс
  • 5
  • пн
  • 6
  • вт
  • 7
  • ср
  • 8
  • чт
  • 9
  • пт
  • 10
  • сб
  • 11
  • вс
  • 12
  • пн
  • 13
  • вт
  • 14
  • ср
  • 15
  • чт
  • 16
  • пт
  • 17
  • сб
  • 18
  • вс
  • 19
  • пн
  • 20
  • вт
  • 21
  • ср
  • 22
  • чт
  • 23
  • пт
  • 24
  • сб
  • 25
  • Війни операторів & Офлайн від Google

    Війни операторів & Офлайн від Google
    23 сентября 2019 09:33
    858

    Новини зі світу телекомунікацій за тиждень — стисло про головне.

    Війни операторів

    Мобільний оператор lifecell форсує український ринок телекомунікацій через запуск нового регіонального тарифу «Залізна двадцятка», який пропонує за 20 грн 10 Гб інтернету на чотири тижні для абонентів 32 міст України. «Такий порядок цін створює прецедент знецінення 3G та 4G-послуг на ринку. Це попри те, що в Україні і так найнижчі тарифи на мобільний зв`язок і домашній інтернет. І якщо ще й стосовно 4G починатимуть цінові війни, то операторам зовсім нема за що буде підтримувати якість мереж і запускати інтернет уздовж доріг і в сільській місцевості», — вважає телеком-експерт Олена Мініч. У свою чергу, голова комітету ІнАУ щодо захисту економічної конкуренції Олександр Арутюнян називає такі дії lifecell звичайним маркетинговим ходом компанії для демпінгування цін на телеком-ринку України.

    Продукти Facebook

    Незважаючи на скандал з Cambridge Analytica, мільйонні штрафи і проблеми з антимонопольними органами, Facebook із запаморочливою швидкістю продовжує випускати нові продукти. Так, нещодавно отримали оновлення другого покоління “розумні” домашні дисплеї, оснащені фронтальною камерою. Компанія також розробила Threads — новий додаток для соціальних мереж та оновила політику використання даних пристроями для відеочату Portal.

    До слова, нещодавно в Україні Facebook призупинив діяльність акаунтів і груп, які вели скоординовані кампанії з дезінформації користувачів. Виявилося, що одна київська фірма витратила на рекламу $1,6 млн. До її акаунтів вдалося залучити 4 млн фоловерів. Серед вилучених FB-сторінок — Hyser, Znaj.ua та Politeka.

    Зміни YouTube

    Відеохостинг YouTube посилив правила верифікації каналів користувачів. Таке нововведення торкнеться блогерів, музикантів, коміків, акторів, спортсменів та інших популярних користувачів. Сама галочка верифікації перетвориться на сірий фон під назвою каналу. Донедавна отримати верифікацію і спеціальну галочку мав змогу кожен канал, на який підписалося понад 100 тис. користувачів. Тепер таким каналам доведеться доводити, що у них є «конкретна потреба у підтвердженні або аутентифікації». Канали, які більше не відповідають критеріям, будуть повідомлені про це найближчим часом, повідомили YouTube. Творці популярного серед користувачів контенту матимуть можливість оскаржити рішення до того, як зміни будуть впроваджені наприкінці жовтня.

    Beats-аудіообмін

    Компанія Beats оголосила, що функція обміну аудіофайлами в iOS 13 буде доступною на всіх своїх навушниках з чіпом Apple H1 або Apple W1, починаючи від сьогодні, 23 вересня. До переліку пристроїв, які підтримуватимуть обмін, входять BeatsX, Beats Solo 3 Wireless, Beats Studio 3 Wireless і Powerbeats 3 Wireless. Разом з тим, Powerbeats Pro підтримується з часу випуску iOS 13 для iPhone 19 вересня. Функція обміну аудіо дозволяє підключити дві пари навушників до одного і того ж iPhone. Таким чином гарнітура дає можливість дивитися фільм або транслювати пісню разом з другом без потреби ділитися навушниками або носити спліттер. Бездротовий обмін аудіо сьогодні також доступний на Android під назвою Dual Audio на Samsung Galaxy S8 і Samsung Galaxy S8 Plus.

    Офлайн від Google

    Google тестує роботу голосового помічника Google Assistant у режимі офлайн, аби допомогти користувачам, які не можуть собі дозволити смартфон з інтернетом, повідомляють у Google. Тестують технологію в Індії, яку називають найбільш швидкозростаючим ринком для продуктів Google. У компанії порахували, що з 1,3 млрд населення цієї країни доступ до інтернету мають лише 500 млн осіб. При цьому користувачами смартфонів є всього 400 млн людей. Таким чином, більше половини населення Індії не має підключення до мережі.

    Google також запустив безкоштовну цілодобову лінію для індійців, якою можна зателефонувати голосовому помічнику Google Assistant. Каналом для отримання відповідей на свої запитання зможе скористатися кожен бажаючий, кажуть у корпорації.

    8K від Xiaomi

    Xiaomi анонсувала презентацію телевізора з роздільною здатністю 8К. Подію заплановано на 24 вересня. Про це стало відомо з офіційного тизеру, де красуються напис 8K Ready і підпис унизу We Are Ready. Поки у лінійці китайського виробника електроніки, і не тільки, немає телевізора з такими показниками. Шанувальники Xiaomi досі були змушені «задовольнятися» 4К-телевізорами. Також кілька днів тому китайська технокомпанія анонсувала 70-дюймову модель для своєї серії Mi TV 4A. Попри це, Xiaomi не є першою компанією, яка випустить 8K-телевізори. 8K TV вже представила TCL, хоча пристрій найближчим часом не надійде у продаж.

    Інші бренди, такі як Samsung і LG, також випустили 8K телевізори.

    AR-гра від Flame

    Наприкінці минулого тижня в Амстердамі під час однієї з найбільших у світі виставок медіа-технологій – IBC 2019 – представники стартапу Flame розповіли, що придумали, як використовувати міську інфраструктуру для розвантаження мобільних мереж. Ідею ілюструють за допомогою гри з використанням доповненої реальності (AR), в якій потрібно ходити містом і збирати монетки для обміну на віртуальні товари. При цьому, гравець бачить на планшеті картинки, які не завантажував через мобільний інтернет. За задумом стартаперів Flame, у майбутньому ліхтарний стовп, колона чи якийсь інший об’єкт інфраструктури зможуть стати накопичувачами місцевої інформації. На локальних серверах зберігатимуться голограми для туристичних екскурсій, зображення та відео для ігор із доповненою реальністю. А через мобільний інтернет будуть довантажувати лише ті дані, які не здатна надати міська інфраструктура. Творці системи вважають, що їхня платформа доставки міського контенту, яка не прив`язана до централізованої “хмари”, стане одним із елементів концепції “розумного” міста.